Gå til innhold

Live SkyDrive tar form


Anbefalte innlegg

  • 2 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
  • 4 måneder senere...

Jeg har testet den. Den fungerer helt greit, men er ikke noe å hoppe i taket over. Andre tjenester som f.eks. Xdrive har tilbudt 5 GB gratis i lang tid, og jeg kan ikke se at SkyDrive har noe nytt og revolusjonerende å by på i forhold til konkurrentene.

 

Flere av de konkurrerende tjenestene har jo også langt smidigere løsninger for overføring av mange filer, f.eks. egne programmer som integrerer tjensten så man ikke trenger browser.

 

GUIet til LiveDrive er også veldig "barnslig" med gigantiske ikoner og slikt, og det ser f.eks. ikke ut til at man kan få opp detaljerte katalogvisninger (med dato, filstørrelse o.l.), men bare de kjempeikonene :(

Lenke til kommentar
Uansett, det jeg egentlig lurte på var om det er noen mulighet for å bruke ftp for å overføre filer til og fra skydrive. Er det en mulighet for at det går? :hmm:

Nei.

 

Microsoft pleier forøvrig å være kjipe på sånne ting, dvs. følge enkle bransjestandarder for å aksessere tjenestene deres. Akkurat som Hotmail, som heller ikke støtter hverken POP eller IMAP. Mens konkurrenter som GMail og AOL støtter IMAP.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...