Gå til innhold

Oi, så langt vi har kommet!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hehe, plastic fantastic.... Det er det jeg sier. Originalt er alltid best ;)

 

 

Hm.... Gi meg tilbake min gode gamle Ericsson T68... Vil ha en sånn igjen... For noen former den hadde... For ikke å glemme fargeskjermen og den fantastisk enkle menyen ;)

9239747[/snapback]

 

Og ikke minst joysticken som feilet etter kun noen uker... :love:

 

Hadde 2 stk. av den der.... En Ericsson T68 og så en Sony Ericsson T68i.... *mimre*

 

Husker også overgangen fra T68i til P800, var litt av et sprang det og :p

Lenke til kommentar
De beste telefonene jeg har hatt noensinne er gode gamle Ericsson T65 (blå, med stor skjerm og bra batteritid) og SE T630. Di var fine di.

9239872[/snapback]

 

 

T610 og T630 telefonene fra SE var jo like trege som et vondt år sammenliknet med nokias modeller! Skrive tekstmeldinger på gamle SE modeller var et mareritt siden de var så trege..

Lenke til kommentar
KOMMENTAR: Av og til må det en genial sju år gammel mobil til for å se hvor gode mobiltelefonene har blitt.

 

Les mer

9239601[/snapback]

 

 

Aaah SL45i. Det beste var kanskje det lekre orange lyset som skinnte så vakkert gjennom tallene, og det pene bakgrunnslyset som dimmet ned... Samt selvsagt muligheten til å lage en BMP fil og bruke som bakgrunnsbilde.. SL45i.... i miss u... selv om T68 som du ble byttet i var rimelig rå den også.

Endret av arxx
Lenke til kommentar
Jeg husker godt min Ericsson T28... smaleste telefon i verden (på den tiden selvsagt). Første telefon med litium-polymer batteri, og en funksjon som viste hvor mange timer som gjensto! Fantastisk! Magnesiumchassis, og flipp! Det var tider det!

 

Jeg savner flippen mest...

9239960[/snapback]

T28 var en glimrende telefon, hadde den selv for en stund tilbake - noen som husker reklamene med grønne aliens? :)

 

Den var ganske tynn, selv om man sammenlikner den med dagens modeller. Flippen er det jeg savner minst. Etter lang tids bruk åpnet flippen seg i tide og utide

Lenke til kommentar

hmm.. ja, sl45i var virkelig kremen av kremen..

-har fortsatt min, har aldri hatt hjerte til å kvitte meg med den!

 

Den var genial når den kom, jeg tror faktisk jeg kan si at pr dagsdato så er det ingen telefoner som har vært så nyskapende som den var på sin tid.

 

Det måtte i så fall være den iphone.. Det burde si noe til alle fjortiser som ikke skjønner hva vi snakker om *ler*

 

sl'n overtok forresten for en annen telefon som kommer LANGT opp på listen over mobiler jeg alltid kommer til å huske, nemlig Nokia 8210.

Jeg har lenge sagt at hvis nokia hadde laget en mobil som den, med dagens teknologi med kamera og ok batteri ville de ha solgt mer telefoner enn de fleste andre.. Men ingen vil merkelig nok høre på meg *ler*

 

med hilsen teknofriken som begynner å bli gammel... ;)

Lenke til kommentar
Jeg likte min Ericsson T20 som jeg fikk av min fetter jeg, vurderer å kjøpe en ny.. :hmm:

Fant en på eBay, men den hadde ikke fin nok farge.  :cool:

9240362[/snapback]

 

Oi, så forfengelige vi har blitt....

9240667[/snapback]

 

Haha, ja faktisk det..

Men det var en flott telefon, hadde den helt til mikrofonen datt ut. :no:

Lenke til kommentar
Jeg likte min Ericsson T20 som jeg fikk av min fetter jeg, vurderer å kjøpe en ny.. :hmm:

Fant en på eBay, men den hadde ikke fin nok farge.  :cool:

9240362[/snapback]

 

Oi, så forfengelige vi har blitt....

9240667[/snapback]

 

Haha, ja faktisk det..

Men det var en flott telefon, hadde den helt til mikrofonen datt ut. :no:

9246220[/snapback]

 

En liten parodi på overskriften. Men husker at en venn av meg hadde den telefonen der. Var jo snacks på den tida den der ;) Husker forsåvidt også første telefon med bluetooth. T36 (om jeg ikke husker feil).

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...