Gå til innhold

Lenovo kjøper Packard Bell?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

IBM er vel greie og seriøse, Packard Bell er jo helt for nybegynnere har jeg intrykket av. Får håpe Packard Bell ikke får for stor innflytelse på Lenevo. Kjøpte en scanner fra de en gang, den var jo helt elendig. Programmet var som et eventyr der du skulle scanne noe, tryllestav, tryllelyder og greier. :no:

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar
IBM er vel greie og seriøse, Packard Bell er jo helt for nybegynnere har jeg intrykket av. Får håpe Packard Bell ikke får for stor innflytelse på Lenevo. Kjøpte en scanner fra de en gang, den var jo helt elendig. Programmet var som et eventyr der du skulle scanne noe, tryllestav, tryllelyder og greier.  :no:

9239878[/snapback]

 

Også det forferdelige IE Skinet.. Lilla....

Lenke til kommentar

En ting Lenovo og PB har til felles er vel å stappe nye maskiner med mer eller mindre unyttig bloatware som aldri blir brukt, bare liggende å ta opp ressurser... Ikke noe problem for meg, og sikkert de fleste som følger med på HW.no, som bestandig gjør en clean windows-installasjon på nye pc'er. Dessverre tilhører en større del av kundegruppen til PB de som ikke er i stand til å gjøre dette selv, og dermed blir sittende på pc'er som kunne vært så mye, mye raskere. Nesten litt svindel over det.

 

Kan ikke se hva PB kan gi Lenovo annet enn markedsandeler, men det skal man jo ikke undervurdere...

Lenke til kommentar
IBM er vel greie og seriøse, Packard Bell er jo helt for nybegynnere har jeg intrykket av. Får håpe Packard Bell ikke får for stor innflytelse på Lenevo. Kjøpte en scanner fra de en gang, den var jo helt elendig. Programmet var som et eventyr der du skulle scanne noe, tryllestav, tryllelyder og greier.  :no:

9239878[/snapback]

Det minner meg om en episode, riktignok en del år siden da:

 

Noen i familien hadde kjøpt en stasjonær PC fra PB, og der var det lagt inn et slags skall utenpå Windows. Så man gikk rundt i et slags teit hus for å finne det riktige rommet. Skulle man spille spill, gikk man inn på barnerommet osv.

 

Kanskje ikke helt min type brukergrensesnitt :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...