Gå til innhold

Nye Vista-oppdateringer klare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Endelig kom dem igjen. Holdt på å laste ned sist gang, men filen forsvant fra serveren før den var ferdig.

 

Oppdateringene skal visstnok føre til ganske betydelig ytelsesforbedring (filoverføring osv.). Husker dessverre ikke hvor den testen var nå...

Endret av TCi
Lenke til kommentar

The update does not apply to your system :S

 

Dette skjer når jeg skal installere dem. Vista 64.

 

Kan det være at jeg installerte de samme updatene for en uke siden? Kanskje den finner ut av at de er installert fra før...

 

Edit: Fant ut av at det var de helt samme updatene som jeg lasta ned fra guru3d.com for en uke siden. Avinstallerte dem, så klarte jeg og installere de igjen fra microsoft sin side. :D

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

"pålitelighetsoppdatering". En rekke skjermdrivere skal fungere bedre med denne oppdateringen.

 

nice nå kan være siste nvidia driver funker

 

 

 

update

 

prøv den ny nvidia driver etter install den update og nå funker den flottt :D

 

ikke noen "vista have resett your grafik card " osv

 

veldig nice :D

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar

Bra at det enderlig kommer en patch for dette, mindre bra at en så sentral funksjon som filoverføring er dårlig i over 6 måneder etter release.

 

EDIT2: også mindre bra at man må igjennom den slitsommme valideringen hver bidige gang man henter ned en liten fil.

 

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar
Nå benytter jeg ikke fildeling jeg, men maskina ble betydelig raskere etter disse to oppdateringene  :) Så det ser ut til Vista har fått seg ett løft!  :D

9234793[/snapback]

 

Ikke snakk om fildeling, men filkopiering / filbehandling.

 

F.eks. om du skal kopiere bilder fra en plass til en annen, flytte musikksamlingen din, sikkerhetskopiere noen dokumenter...

 

Alt var ganske sirup før egentlig... Nesten uansett hva man skulle kopiere så gikk det noen ekstra sekunder her og generelt føltes ytelsen som dårlig. Nå går alt som smurt, i alle fall hos meg :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124
Nå benytter jeg ikke fildeling jeg, men maskina ble betydelig raskere etter disse to oppdateringene  :) Så det ser ut til Vista har fått seg ett løft!  :D

9234793[/snapback]

 

Ikke snakk om fildeling, men filkopiering / filbehandling.

 

F.eks. om du skal kopiere bilder fra en plass til en annen, flytte musikksamlingen din, sikkerhetskopiere noen dokumenter...

 

Alt var ganske sirup før egentlig... Nesten uansett hva man skulle kopiere så gikk det noen ekstra sekunder her og generelt føltes ytelsen som dårlig. Nå går alt som smurt, i alle fall hos meg :)

9234946[/snapback]

 

Du har selvfølgelig helt rett det var fil kopiering jeg skulle frem til, og ikke fil deling.. :)

Lenke til kommentar

noen som har forslag til hvordan jeg får tak i de filene? har ikke stasjonær pc på nett for tiden, venter på at Telehor skal aktivere adsl-linja i leiligheten min.. så smurfer bare rundt på burgerking sitt trådløse nett med bærbar... og prøver jeg å laste ned kommer det sånn tullete validation-dings opp..

 

forslag?

Lenke til kommentar
noen som har forslag til hvordan jeg får tak i de filene? har ikke stasjonær pc på nett for tiden, venter på at Telehor skal aktivere adsl-linja i leiligheten min.. så smurfer bare rundt på burgerking sitt trådløse nett med bærbar...    og prøver jeg å laste ned kommer det sånn tullete validation-dings opp.. 

 

forslag?

9235632[/snapback]

 

Går det ikke ann å hente ned Vista-filer med en validert XP?

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...