Gå til innhold

Fedora 8 Test 1 klar


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+5132
Siden distroen inneholder både GNOME og KDE, betyr det at man kan velge under sesjoninnlogging, eller er skrivebordsmiljøene flettet inn i hverandre på en slags måte?

9231337[/snapback]

Antar at det blir som det alltid har vært med Red Hat: en kan velge enten KDE, Gnome eller begge(evt. ingen av dem :p) ved installasjonen, så velger en enten KDE eller Gnome med sesjonsinnlogging...

 

Var det forresten bare meg som syntes at det nye temaet til Gnome minnet utrolig mye om KDE-utseendet?

 

EDIT: leif

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
Siden distroen inneholder både GNOME og KDE, betyr det at man kan velge under sesjoninnlogging, eller er skrivebordsmiljøene flettet inn i hverandre på en slags måte?

9231337[/snapback]

Antar at det blir som det alltid har vært med Red Hat: en kan velge enten KDE, Gnome eller begge(evt. ingen av dem :p) ved installasjonen, så velger en enten KDE eller Gnome med sesjonsinnlogging...

 

Var det forresten bare meg som syntes at det nye temaet til Gnome minnet utrolig mye om KDE-utseendet?

 

EDIT: leif

9231530[/snapback]

Det nye temaet ligner veldig på KDE ja, enig der.

Lenke til kommentar
Synes utseendet til fedora bestandig har vært litt barnslig og tegneserie-aktig, likte heller ikke dette nye designet noe særlig.

9232748[/snapback]

Helt enig. Minnet litt om designvalget fra en viss bedrift fra Redmond.

9244281[/snapback]

Jeg syns heller det minnet om MacOS X.

 

Forøvrig har Redhat lang tradisjon med å lage skins som gjør KDE og GNOME mest mulig like.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...