Gå til innhold

Leie av falske løfter om mobildekning


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min erfaring med dekningskartene til både Telenor og Netcom et at de stemmer så og si på meteren, ivertfall utendørs. Innendørs blir det litt så som så, men "i bil" gir en god pekepinn og det skal vanskelig gjøres å få det bedre uten å fysisk gå rundt å måle i alle rom i alle hus.

Lenke til kommentar
Min erfaring med dekningskartene til både Telenor og Netcom et at de stemmer så og si på meteren, ivertfall utendørs. Innendørs blir det litt så som så, men "i bil" gir en god pekepinn og det skal vanskelig gjøres å få det bedre uten å fysisk gå rundt å måle i alle rom i alle hus.

9218545[/snapback]

 

Da har jeg en litt annen oppfatning enn du. Netcom sitt kart synes jeg er rimelig bra, mens Telenor sitt er en smule optimistisk.

Lenke til kommentar

Registrering av dekning, går det automatisk på noe vis? F.eks at man må ha en GPS-mobil som lagrer en liste med posisjon og dekning etter hvert som man beveger seg og sender inn resultatet automatisk f.eks 1 gang per døgn?

 

Eller må man sitte å knote inn både posisjon og antall streker dekning manuelt på en webside?

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...