Gå til innhold

Slik blir Nokia N81


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
det hikk rykter om at denne n81 skulle være oppfølgeren til n95. Dette ser jeg nå at den ikke blir. Oppfølgeren til n95 blir nok n95 ME med 8gb lagringsminne pluss støtte for minnekort og gps.

9218667[/snapback]

 

N81 er oppfølgeren til N80 og N82 er oppfølgeren til N95

(Tror jeg)

Lenke til kommentar

jeg mener å ha lest her på forumet eller i en artikkel at det er ikke slik at n51 er oppfølgeren til n50 osv, men at nserien skulle lansere det aller nyeste aller først og så skulle teknologien gå nedover i de vanlige seriene i en eller annen rekkefølge, husker ikke helt.. det var iallefall ikke med økende tall og etter hverandre tror jeg..

 

den nye tlf er tynnere enn n80, og har færre piksler. og det betyr at kameraet er nedskalert/gir dårligere bilder? burde de ikke gjort det synes du?

Lenke til kommentar

Litt off-topic:

 

Men på det øverste bildet av telefonene viser det på skjermen at bildene ligger på en spesiel måte. På en måte i en ring der du kan bla i dem. Har sett dette på andre telefoner også. Går det an på alle S60? Jeg har en S60 telefon (Nokia 6290) Kan jeg få det til på den også? :hmm:

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden nedgraderer de den? Det er jo helt bak mål!

9220892[/snapback]

Om man skal regne dette som en etterfølger er det selvfølgelig til N91, ikke N80. Om N80 har hatt noen etterfølgere må det sies å være N95 eller E65.

 

Ser heller ikke på N82 som ordentlig oppfølger til N73, da prisen sannsynligvis blir en god del høyere.. N82 blir vel nytt flaggskip, og dermed oppfølger til N70 :)

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden nedgraderer de den? Det er jo helt bak mål!

9220892[/snapback]

Om man skal regne dette som en etterfølger er det selvfølgelig til N91, ikke N80. Om N80 har hatt noen etterfølgere må det sies å være N95 eller E65.

 

Ser heller ikke på N82 som ordentlig oppfølger til N73, da prisen sannsynligvis blir en god del høyere.. N82 blir vel nytt flaggskip, og dermed oppfølger til N70 :)

9223504[/snapback]

 

Mye rart her, også du arehei rører litt her.

N81 er ikke oppfølgeren til N91.

Og selvsagt heller ikke N73.

Denne kommer senere.

 

N81 kommer til å bli meget aggresivt priset, så denne vil selge ekstremt bra!

Denne modellen er betydelig mer rettet mot gaming enn musikk.

Det er to versjoner av denne modellen, forskjell bl.a på kamera og internt minne bl.a, jeg vet ikke hvem av de Nokia velger ut, og hvem som blir kansellert.

man kan spille online via N-Gage arena med vennene dine, og det er en mengde med spill.

Denne modellen har også rask processor, 3D accelerator, stereo høytallere, og veldig god lydkvalitet

Kommer til å selge i bøtter og spann.

:)

Lenke til kommentar
N81 er ikke oppfølgeren til N91.

Spørs selvfølgelig hvordan man ser det, få telefoner har direkte offisielle oppfølgere, men som Nokias nye musikksatsning (og spill) i N-serien tar den naturlig over rollen til N91, bare i et langt mer salgbart format og lavere pris.

 

Jeg nevnte ikke N81 som oppfølger til N73, men N82 anses som oppfølger til N73, noe jeg er litt uenig med resten om, ettersom den altså vil bli dyrere og langt høyere utstyrt i forhold til flaggskipet enn N73 var.

 

Ja, denne selger nok godt - og da får fler prøvd ut S60 :)

Lenke til kommentar
N81 er ikke oppfølgeren til N91.

Spørs selvfølgelig hvordan man ser det, få telefoner har direkte offisielle oppfølgere, men som Nokias nye musikksatsning (og spill) i N-serien tar den naturlig over rollen til N91, bare i et langt mer salgbart format og lavere pris.

 

Jeg nevnte ikke N81 som oppfølger til N73, men N82 anses som oppfølger til N73, noe jeg er litt uenig med resten om, ettersom den altså vil bli dyrere og langt høyere utstyrt i forhold til flaggskipet enn N73 var.

 

Ja, denne selger nok godt - og da får fler prøvd ut S60 :)

9225864[/snapback]

 

Ok, så du tror det er to forskjellige modeller N81/82?

:)

Hvor har du dette fra?

:)

Lenke til kommentar
Ok, så du tror det er to forskjellige modeller N81/82?

Hvor har du dette fra?

9225926[/snapback]

Forstår jeg deg sånn at du lurer på hva jeg snakker om når jeg sier N82, eller hva mener du?

 

http://www.amobil.no/nyhet/rykter_og_speku...g-mobiler/39308

 

Når de første ryktene og bildene av N81 kom gjorde ryktene og bildene om N82 også det.

 

Har ikke vært like mye nytt om N82 i det siste (fullt mulig den får annet navn og selvfølgelig), som det har vært om N81.

 

edit: men har vel i det siste vært snakk om at N82 var fake eller avlyst, muligens det du snakker om :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar

"N81" og "N82" er/var samme enhet, men med ulike specs.

De valgte å kjøre den "prisgunstige" varianten, så N82 specs er kansellert.

Ergo, "N81" kommer og vil bli presentert om et par uker.

Snakket med en Nokia mann senest i dag om dette, og han er meget entusiatisk om denne modellen.

W960 kommer til å tape mye salg til denne.

 

:)

Endret av bmwm3
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...