Gå til innhold

T650i er i butikkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare så folk ikke får overraskelsen først etter at de har kjøpt og betalt for mobilen:

070508_2b.jpg

Ser verre ut på livebilder.

 

Bortsett fra det er dette en mobil jeg synes er svært lekker, og som gir en helt grei dose mobil i fin innpakning. Synd med prisen selvfølgelig, men kommer vel gode tilbud på denne utover høsten.. Regner med totalkostnad på under 3000 kr i hvert fall.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Syntes det er sprøtt å bruke så mye penger på en slik telefon når p1i er bare 500kr dyrere med gps og symbian

9209436[/snapback]

 

Er du sikker på dette?

 

Edit: Stemmer delvis, ja. Den har ikke innebygget GPS-mottaker, men leveres med en ekstra GPS-mottaker og et navigasjonsprogram slik at du kan bruke den til bilnavigasjon ol.

 

Men ja, jeg er også enig i sammenligningen mellom P1i og T650i. Likevel så sikter jo mobilene til to vitt forskjellige målgrupper, så jeg tviler ikke på at folk også vil kjøpe T650i. Men synd den skal være så dyr da :hmm:

Endret av Tinki Winki
Lenke til kommentar
tviler på at denne er i butikken , ingen har den + ingen i sverige eller e-bay heller

står også stjerne på SE sine sider

9214369[/snapback]

Det er langt fra første gang amobil treffer med en slik artikkel. Er vel heller unntaket at de faktisk treffer med tidspunktet. Ikke strålende reklame for lanseringsguiden.

Lenke til kommentar
Ifølge SE skal den blå versjonen også være på vei ut til butikkene på lik linje med den grønne versjonen, men jeg har ikke sett den blå versjonen noe sted. Noen som vet hvor jeg får tak i den?

9350202[/snapback]

Ditto.

 

Valget står mellom P1i eller T650i, men ønsker i så fall blå versjon av T650i'en...

Lenke til kommentar

Har ikke P1i og T650i en litt forskjellig målgruppe? Ser ikke helt vitsen med å sammenligne de. P1i er klart et bedre kjøp om man går etter funksjoner, businessting osv, mens T650i har bra kamera og kjører mer stil.

 

På den annen side kanskje målgruppen er den samme. Jeg hadde også lyst på P1i helt til jeg faktisk prøvde den på elkjøp. Sånt keypad som P1i har er ikke for meg, og den var litt for...gigantisk for meg.

 

Noen som har funnet noen sjapper hvor de har den enda? Netshoposlo.no sa i dag at de fremdeles ikke har noen bekreftet dato fra leverandør :(

Lenke til kommentar

Jeg ville egentlig ha T650i. Den var liten. Solid. 'Ripefritt' glass. Og tekniske spesifikasjoner var heller ikkje så ille. Men så, da den grønne versjonen av T650i'en kom, var den revet vekk fra samtlige butikker før man fikk kjøpt omtrent. Og så var det nesten en måned før de fikk den inn igjen. Ville helst ha den blå, så jeg kunne strekke meg selv til å vente litt. Men siden den aldri kom i butikkene, sendte jeg mail til flere nettbutikker, og ingen visste når den ville ankomme, eller om hvor mange de ville få.

 

Tok derfor turen til Elkjøp, fikk holde P1i i hånda, teste litt, og dermed var det gjort. For å være en telefon med så masse 'innhold', er den verdt hver krone. Lite og nett er den også - spesielt mtp at det er en qwerty-mobil med touchscreen og WLAN og det som mer er. Tastaturet er en vanesak - har brukt den i 3 dager nå, og kan allerede skrive sms'er vel så fort som jeg kunne med min gammle.

 

Kanskje de har forskjellige målgrupper, men jeg falt hvertfall pladask for P1i.

Lenke til kommentar

Kjempetøff liten sak.. Designet er knall og kvalitetsfølelsen er på topp. Det eneste jeg har å utsette på den etter å ha prøvd den i dag er at den virker forbausende treg.

 

Tok bare en rask test innom noen menyvalg og prøvde meg litt å skrive meldinger, og det lagga faktisk litt. Kan jo være dette bare er en liten SW ting.. men ihvertfall noe jeg la godt merke til.

 

Ellers har jeg vel ikke noe å utsette på den.. Et lite mobilsmykke :)

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...