Gå til innhold

Corsair utvider PSU-utvalget


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det var jo godt med tilkoblinger blant annet til harddisker og skjermkort. Men hva 4x tilkoblinger til "periferi"? Redigert: Det er vanlige 4-pins molex til f.eks eldre harddisker.

 

Redigert: Legit Reviews har forresten en grundig test av den. Her også. Og her.

 

5 år garanti og inntil 33A (396W) på én 12V-linje er jo også imponerende.

 

Redigert: Hvorfor kutter de ikke ut floppy-tilkoblinga? Det er jo nesten ingen som bruker sånne lengre og de som trenger kan jo bruke en overgang.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

jeg syntes corsair også kunne hatt flere watt på iallefall 1 PSU, ikke bare 620w, siden skal man ha 8800gtx/ultra i sli og en del andre ting så krever det mer en Ampere en corsairen kan levere på 12v railene.

Og at de krever 4 PCI-e plugger, og skal man ha crossfire med ati x2900xt må man jo ha 2x8pins pci-e plugger for max ytelse

Lenke til kommentar
Har HX520 og er strålende fornøyd, det de kunne sørget for er å putte med 8pins overganger til skjermkort. Vet man kan etterbestille disse.

9199007[/snapback]

 

De nyeste HX520w (og sikkert også 620w) kommer med mulighet til å velge mellom 6-pin eller 8-pin. Det fungerer slik at du kan ta av to piner, på samme måte som du kan velge mellom 24-pin og 20-pin.

 

 

Simen1: Jeg synes nå i hvert fall floppy-kontakten fortsatt er kjekk å ha. Mitt forrige dfi expert trengte jeg floppy-kontakt til.

Endret av sablabra
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...