Gå til innhold

Linjelekkert i mellomklassen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Stilig front, men sidene var jo like kjedelige som hos de fleste andre fantasiløse produsentene  :roll:

9195245[/snapback]

 

Hvordan skulle de sett ut? Stort sett så ser man bare fronten uansett.

 

Eller så har jo thermaltake mange kule løsninger med sidevindu på sine kabinetter, men litt forskjellige former o.l.

 

Syntes kabinettet var ganske kult. Er det svart inni også?

Lenke til kommentar
det kan gjerne være blått lys på kabinett men må det være så sterkt liksom? det kunne vært matt lys. jeg klarer ikke kabinett som blender deg når du sitter ved siden av det.

kanskje man kunne få lys i front som hadde bryter for 3 forskjellige farger.

9199532[/snapback]

 

Jeg liker kun 3 lys jeg da. Et for å indikere av/på i front, et for å indikere harddisk status og et bak for å indikere om hovedstrømbryter er på eller av. Noe mer i min mening er meningsløst :p

 

Men det er min mening da ;) Folk er forskjellige :p

Lenke til kommentar

Var egentlig ganske pent, men jeg ville foretrukket en annen loesning for luftinntak i front. Slik det er naa minner det meg paa "Sans"-melkekartongene til Tine. Blaa lys er undervurdert, er det moerkt er det mye lettere aa finne frem til kabinettet og resten av ytstyret ditt om du har et lys aa gaa etter. Maa man foelge lyd blir det fort at man gaar seg vill og ender opp ved en bordvifte eller noen annens maskin.

 

(Sitter paa en trang, gresk nettkafe, og jeg gidder ikke konsultere tegnkartet for aa skaffe meg ae-er, oe-er og aa-er.)

Lenke til kommentar
Var egentlig ganske pent, men jeg ville foretrukket en annen loesning for luftinntak i front. Slik det er naa minner det meg paa "Sans"-melkekartongene til Tine. Blaa lys er undervurdert, er det moerkt er det mye lettere aa finne frem til kabinettet og resten av ytstyret ditt om du har et lys aa gaa etter. Maa man foelge lyd blir det fort at man gaar seg vill og ender opp ved en bordvifte eller noen annens maskin.

 

(Sitter paa en trang, gresk nettkafe, og jeg gidder ikke konsultere tegnkartet for aa skaffe meg ae-er, oe-er og aa-er.)

9200206[/snapback]

 

Alle PCer har da et lite lys man kan se? Problemet med de blå LED-sakene er at de lyser opp så mye, og i tillegg er det ofte umulig å fokusere på, og dermed slitsomt å se på.

 

AtW

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...