Gå til innhold

ZeniMax med MMO-studio (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
MMO med level-scaling, der alt og alle er samme level hele tiden, blir sikkert flott.

9193584[/snapback]

Riiight, jeg ventet på at du skulle si noe slikt. :D

 

Men fra spøk til litt mindre spøk - jeg stiller meg åpent til dette, og avventer videre kunngjørelser i spenning. Et MMO-Elder Scrolls-spill satt til Tamriel/Oblivion/etc. hadde vært fantastisk, egentlig. Hva levelscaling angår, så tror jeg for å være ærlig at de har lært av Oblivion - de har jo fått mye, MYE, pepper for dette.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Godt at Beth ikke vil være direkte innvolvert. Hele poenget med TES er jo at ingen kan ødelegge spillopplevelsen for deg. Modding, som er en av hovedatraksjonene ved serien, blir jo umulig i et MMO med unntak av grafikk. Oppdrag og kampanjer blir lukkede affærer. Hmm...

 

Jaja, noen synes sikkert det er fantastisk.

Lenke til kommentar

Det hadde selvsagt vært morsomt å hatt hele Tamriel (eventuelt også andre kontinenter) å herje rundt på. Det kunne de likevel lagt til et singleplayer-spill.

 

Det virker mer som en panikkreaksjon på at MMO-markedet har blitt åpnet, slik at alle mulige jallafirmaer med vekslende grad av vaporware og feilslåtte prosjekter nå vil ha sin del av kaken.

ZeniMax beviser jo her at de ikke er noe unntak i så måte.

Lenke til kommentar
MMO med level-scaling, der alt og alle er samme level hele tiden, blir sikkert flott.

 

Fail.

9193584[/snapback]

 

Funker fint det. Star Wars Galaxies og Eve Online har jo dette. Går på skills. Det er sånn det skal være i min meining.

 

Blir spennende dette. Men det er litt rart at de skal lage et MMO, når i alle år har de sakt at de vil ALDRI lage et...hmmm.

Lenke til kommentar
Oppdrag og kampanjer blir lukkede affærer.

9195567[/snapback]

Nuvel, det gode med MMO-spill er at de kan oppdateres jevnlig med nye ting, oppdrag, steder osv.

 

Men det er litt rart at de skal lage et MMO, når i alle år har de sakt at de vil ALDRI lage et...

9199623[/snapback]

Det er Bethesda som har sagt det. Dette er ZeniMax.

Endret av MiSP
Lenke til kommentar

Som andre har påpekt, er ikke dette et Bethesda-studio, men det er et studio som vil drives av selskapet som eier Bethesda.

 

Virker også som det er mange som glemmer hvem som skal lede dette studioet. I forhold til gjetninger om hva slags spillmekanikk vi får, er det nok ikke Bethesdas enspillerrollespill vi bør ta utgangspunkt i, men Dark Age of Camelot.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...