Gå til innhold

Mer ødeleggelse i nytt Red Faction (Multi)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Red Faction 1 hadde jeg det mye moro med, på Ps2 da det kom. Husker det var litt "wow" i starten, det var jo tross alt et av de første spillene jeg kjøpte til den konsollen. Småkul to-player var det og.

Håper de klarer å få til dette skikkelig bra denne gang, alle muligheter burde være tilstede, som det står i artikkelen.

Lenke til kommentar

problemet med veggødeleggelsen var at den krevde avsatt "plass" i kartene.

 

slik som det demo-kartet dem sendte ut for å vise motoren i bruk, hvor starten vare var en veldig liten kube. grunnen til at en kunne grave langt der var fordi resten av kartet var såpass lite.

 

men nå som minnemengde og annet har blitt en del bedre siden 1ern kom ut så er det godt mulig at dem kan gjøre flere ting destruerbare. husker fortsatt søylene i ett av multiplayer-kartene som en kunne fullstendig ødelegge. de kunne til og med falle ned fra taket om en prøvde nok :)

Lenke til kommentar
Hehe.."kan ødelegge alt" var jo bare tull i RF. Det var jo kun vegger som var merket med røde kryss man kunne sprenge seg gjennom, og da hadde man gjerne ikke noe valg heller for å komme seg videre.

9193372[/snapback]

 

Jeg kan ikke huske at du kun kunne skyte på røde kryss? Etter deg eg husket så kunne du skyte hvor du ville og det ble hull. Dog var dette PC versjonen, og det kan hende jeg spilte multiplayer :p.

Lenke til kommentar
Hehe.."kan ødelegge alt" var jo bare tull i RF. Det var jo kun vegger som var merket med røde kryss man kunne sprenge seg gjennom, og da hadde man gjerne ikke noe valg heller for å komme seg videre.

9193372[/snapback]

Med Geo-Mod kunne man ødelegge alt. Men pga. spilltestere alltid fant ut ting man kunne ødelegge, måtte utviklerene sette begrensinger til hva man måtte ødelegge. Mest fordi de ikke designet spillet etter motoren.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...