Gå til innhold

Første detaljer om Far Cry 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ubisoft forteller at det folk likte best med Far Cry var de tidlige og mer realistiske oppdragene, hvor du kunne snike deg gjennom jungelen, planlegge og selv bestemme hvordan du ville løse problemene, og at dette er den typen gameplay vi får mer av i Far Cry 2

 

Herlig at vi har fått utviklere med litt vett i skallen. Far Cry var helt klart på sitt beste i starten, før de elendig designete mutantene og den svake historien fikk fritt spillerom. Imens opphypa Crysis tragisk nok ser ut til å fortsette ned denne veien, tar tydeligvis Far Cry 2 og serverer oss gutta det spillmåltidet vi vil ha.

Lenke til kommentar

dette ser bra ut, minner meg litt om boiling point egentlig, som jo kunne vært et bra spill, om det ikke var for alle bugsa.

 

Ubisoft forteller at det folk likte best med Far Cry var de tidlige og mer realistiske oppdragene, hvor du kunne snike deg gjennom jungelen, planlegge og selv bestemme hvordan du ville løse problemene, og at dette er den typen gameplay vi får mer av i Far Cry 2

 

Herlig at vi har fått utviklere med litt vett i skallen. Far Cry var helt klart på sitt beste i starten, før de elendig designete mutantene og den svake historien fikk fritt spillerom. Imens opphypa Crysis tragisk nok ser ut til å fortsette ned denne veien, tar tydeligvis Far Cry 2 og serverer oss gutta det spillmåltidet vi vil ha.

9178760[/snapback]

jeg forstår at det er folk som ikke liker monster i skytespill, men farcry var veldig bra synes jeg.

 

crysis er ikke opphypa, dette er et spill som ser ut til å bli så bra som de faktisk viser oss (muligens fordi de viser oss veldig mye) obliviion var overhypa. og fordi om du ikke liker monster så bestyr ikke det automatisk at et spill blir dårlig av den grunn....

Lenke til kommentar
jeg forstår at det er folk som ikke liker monster i skytespill, men farcry var veldig bra synes jeg.

 

crysis er ikke opphypa, dette er et spill som ser ut til å bli så bra som de faktisk viser oss (muligens fordi de viser oss veldig mye) obliviion var overhypa. og fordi om du ikke liker monster så bestyr ikke det automatisk at et spill blir dårlig av den grunn....

9178927[/snapback]

 

Jeg har da aldri sagt at jeg ikke liker monstre. Jeg elsker å slakte blodtørstige monstre i noen spill, like mye som jeg elsker å plaffe ned nazier i andre. Problemet er når disse uhyrene er dårlig implementert inn i spillet. Slik som i Far Cry. Det spillet var en berg og dalbane, hvor det ene høydepunktet var erstattet av en kraftig nedtur, før man plutselig var oppe i den tropiske spillhimmelen igjen. Og mine spådommer er at Crysis kommer til å kjøre det samme løpet.

 

Heldigvis ser det ut som Far Cry 2 ikke er interessert i å kjøre berg og dalbane, selv om det fortsatt er for tidlig å slå fast noe som helst.

Lenke til kommentar
Jeg droppet Far Cry når mutanter og annet meningsløst faenskap begynte å sprette rundt. Skikkelig nedtur etter den lovende innledningen.

9178966[/snapback]

 

Det gjorde jeg også. Ikke fordi det nødvendigvis betyr at spillet er dårlig eller at jeg ikke liker slike spill, men rett og slett fordi jeg er lei av det. Starten på Far Cry var akkurat det jeg ville ha, men det ble stopp når mutantene dukket opp.

Lenke til kommentar

Egentlig hadde jeg ingen gode forventinger til dette spillet. Men det utviklerene nå sier er interessangt.

 

Men det blir jo teit å kalle spillet for FarCry 2 når det har ikke har noe med 1eren å gjøre. Spillet vil nok helt klart selge mer bare pga navnet. Så på den måten er det jo et lurt trekk.

 

Så nå blir det ikke mutater, monster eller noen form for overnaturlige elementer? Vanligvis liker jeg slike saker sålenge det er dyktig utført. Men i FarCry ble det bare for dumt. I Stalker derimot passet det svært godt. :)

 

Håper det blir lagt litt fokus på rollespillelementer også. En inventory hvor du kan samle på skrot og utsyre karakteren din hadde vært fint.

Lenke til kommentar
Kommer det bare til PC? :(

Håper det

 

Syntes stalker var et skikkelig kult spill, og det samme syntes jeg om far cry. synes den blandingen av rollespill og fps stalker hadde var vanvittig bra. håper far cry 2 kan levere varene videre fra dette

Endret av demeyfint
Lenke til kommentar

Jeg trur Crysis blei levert som frokost for Far Cry 2 kommer til og bli en gigantisk 8 retters middag :dribble:

Personlig så syntes jeg at dette spillet skal få ha Far Cry navnet. Og vis de hadde lagd etter følger av 1'ern så hadde det blitt City skyting for det de ville på 1'ern var jo og sende mutantene til byen og slakte alle:P

Så syntes Afrika hunting er bra jeg. Tenk deg da og kjøre jepp'en det den går og drepe alle dyr og mennesker øyet ser og komme brasene inn i den lille byen dems og rive ned alt og bare blaffe løs på "the bad guys". Har en tåre i øyekroken nå ja :yes:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...