Gå til innhold

Rimelig Nvidia-basert barebone


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
SN68SG2 er utstyrt med GeForce 7025 og nForce 630a, og skal støtte de nyeste AMD-prosessorene med AM2-sokkelen. Dette innebærer Sempron-, Athlon 64- og Athlon 64 X2-serien.

Det kan jo også nevnes at alle hovedkort med AM2-sokkelen vil støtte alle prosessorer med AM2 eller AM2+ sokkel. (Muligens også AM3). Det vil si at når Phenom-serien kommer så er det bare å smette inn en AMD firekjerne.

Lenke til kommentar
Denne så jo bra ut. Men denne inneholder alt utenom prosessor og skjermkort? Eller tar jeg helt feil her? :p

9153936[/snapback]

Den inneholder vel hovedkort(med skjermkort?) og strømforsyning, så du trenger minimum harddisk/RAM, ram og kanskje optisk medium i tillegg.

9154122[/snapback]

Og kanskje en cpu

Lenke til kommentar
Denne så jo bra ut. Men denne inneholder alt utenom prosessor og skjermkort? Eller tar jeg helt feil her? :p

9153936[/snapback]

Den inneholder vel hovedkort(med skjermkort?) og strømforsyning, så du trenger minimum harddisk/RAM, ram og kanskje optisk medium i tillegg.

9154122[/snapback]

Og kanskje en cpu

9154211[/snapback]

CPU og skjermkort var nevnt fra før. ;)

Edit: Se innlegget til fedi som jeg svarte på.

Endret av efikkan
Lenke til kommentar
Denne så jo bra ut. Men denne inneholder alt utenom prosessor og skjermkort? Eller tar jeg helt feil her? :p

9153936[/snapback]

Den inneholder vel hovedkort(med skjermkort?) og strømforsyning, så du trenger minimum harddisk/RAM, ram og kanskje optisk medium i tillegg.

9154122[/snapback]

Jeg kan ikke se noe snakk om en cpu. Vis det er det videre opp i tråden så hjelp meg med å se det. :) Fant ingen ting konkret snakk om en cpu som var linket til spørsmålet til fedi

Endret av Megern
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...