Gå til innhold

Omtale av Pokémon Pearl (DS)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Utrolig bra at dere anmelder et Pokemon spill igjen :) Er selv en stor fan av serien. Når jeg leste omtalen fikk jeg en følelse av at dette var et bra spill, men når jeg så karakteren var den plutselig lavere enn forventet. Selv synes jeg spillet er verdt langt mer enn 6/20. 7 eller 8/10 hadde kanskje passet bedre etter min mening. Ellers selger Pokemon serien som aldri før borte i Japan, solgte utrolig godt første uken og det gjør det vel fortsatt, er kanskje derfor litt feil å si at interessen har dabbet av med årene.

Synes kanskje dere burde gitt noen pluss for Online delen, den er faktisk veldig solid etter min mening. Er kanskje også verdt å nevne at et av målene er å fange alle alle de små monstrene for å bli en "Pokemon mester". Hadde også likt å se at du nevnte ligaen/Elite four, som kanskje er det største målet i spillet.

 

Ellers veldig bra :) Utrolig flott med en omtale av et Pokemon spill igjen :)

Lenke til kommentar

Nå er ikke jeg blant verdens fremste på Pokémon, men jeg synes ikke jeg ser like mye til tegneseriene, tegnefilmene på TV og samlekortene her til lands, som jeg gjorde i Pokémons glansdager.

 

Du har flere gode poeng med det som er gode deler av spillet, men jeg føler kanskje ikke at det er avgjørende faktorer for en gamer som i utgangspunktet ikke interesserer seg så mye for Pokémon.

 

Når det gjelder karakteren må du, siden du sier at du er stor fan av serien, lese siste setning av konklusjonen om igjen :)

Lenke til kommentar
Ser ut som et bra spill, men er en av de som liker de gamle spillene best.

 

Er vant til de første Pokemons fra tiden jeg var dilla på Pokemon, så nye Pokemon gjør meg bare forvirret :p

9154342[/snapback]

 

Sant nok. Squirtle, Chameleon, Onyx og co. var gutta sine det. Når det er sagt, er flere av de gamle Pokémon med, deriblant Psyduck og Pikachu, så helt fremmedgjort vil du ikke føle deg :)

Lenke til kommentar
Ser ut som et bra spill, men er en av de som liker de gamle spillene best.

 

Er vant til de første Pokemons fra tiden jeg var dilla på Pokemon, så nye Pokemon gjør meg bare forvirret :p

9154342[/snapback]

 

Sant nok. Squirtle, Chameleon, Onyx og co. var gutta sine det. Når det er sagt, er flere av de gamle Pokémon med, deriblant Psyduck og Pikachu, så helt fremmedgjort vil du ikke føle deg :)

9154455[/snapback]

Ikke bli skremt, alle de gode gamle gutta er kodet inn i spillet :) Er derfor fullt mulig å bruke de gamle gode karene som EmmJay sier :) Om du stikker innom Online kan dy sikkert trade til deg til fleste :) Synes faktisk Diamond/Pearl ligner mye på de gamle spillene :)

Lenke til kommentar

Jepp.. Fikk nesten en liten nostalgi følele da jeg prøvde det for første gang.. :p og, det ser jeg på som positivt, siden jeg har ganske gode minner fra rød eller noe som jeg spilte på en emulator for lengelenge siden.. :)

 

Ellers har jeg aldri vært veldig fan av Pokemon.. og, synes karakteren er akkuratt der den skal være.. kanskje med en liten vipp opp til 7 om vi er litt snille.. ;) Er ganske lineært og enkelt, og virker litt "barnevennlig" etter min smak.. men, uansett et godt spill.. :)

Lenke til kommentar

Karakteren er passende den. Sammenligner man grafikken med GBA variantene så er det ikke sånn veldig stor forskjell. Savner flere angreps-effekter under kampene. Plottet er ganske tregt og bruken av touchscreen i spillet er irriterendes. Da hadde det vært bedre hvis man kunne styre alt med knappene.

Som Final Fantasy fan, vil jeg heller anbefale Final Fantasy VI Advance til GBA til rollespill interesserte.

 

Ellers henger jeg meg på dem som foretrekker de eldre spillene i serien.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...