Gå til innhold

Simmer på reisefot (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

OFF, kan de ikke bynne å tenke på noe annet enn expansion pakker til sims 2.

 

Hvor mange expansion pakker har de til nå gitt ut? 20?. Det er kun for å melke mest utav sims 2. prøve å tyne penger utav folk

 

nei off EA må jo kunne klare å komme på noe nytenkende

 

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Dersom du har Sims 2 med alle utvidelsespakkene merker du egentlig utrolig lite forskjell fra det orginale Sims 2. Nye items kan man laste ned gratis fra Internett, og de små tingene som mange av disse pakkene legger ved har ikke så stor effekt på spillet.

9151450[/snapback]

Jeg syns det bare ble stress med alle disse nye greiene jeg. :ermm:

 

Nye funksjoner, plutselig måtte de studere, gå på byen, få seg kjæledyr og masse nye drittmøbler osv osv....

 

Nei, liker The Sims 2 best som det originale :)

Endret av KoffeiinKaniin
Lenke til kommentar
Dersom du har Sims 2 med alle utvidelsespakkene merker du egentlig utrolig lite forskjell fra det orginale Sims 2. Nye items kan man laste ned gratis fra Internett, og de små tingene som mange av disse pakkene legger ved har ikke så stor effekt på spillet.

9151450[/snapback]

Jeg syns det bare ble stress med alle disse nye greiene jeg. :ermm:

 

Nye funksjoner, plutselig måtte de studere, gå på byen, få seg kjæledyr og masse nye drittmøbler osv osv....

 

Nei, liker The Sims 2 best som det originale :)

9169966[/snapback]

 

Men det kan noen ganger bli så lett at du kan få simmene til å leve evig.

Jeg synes og at det har kommet alt for mange expan, men ikke glem at de virkelig dårlige koster bare 100kr. Dette ser ut til å være en av de bedre, jeg savnet å kunne gå på ferie. Har likevel bare the sims 2 og ikke noe annet nå.

 

BTW: grafikken var god når den kom, og animasjonene og ansiktsuttrykkene er bra, noe som er noe av det viktigste når det gjelder det visuelle. Spillet krever fortsatt mye av skjermkortet ditt nå og, hvis det skal kjøre på det fulleste.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

...ehm... "absolutt helt annerledes"?!...

hva var så ekstremt forskjellig i forholdet mellom sims 1 og 2 da?!

 

Skal ikke virke nedlatende mot the sims serien, selvfølgelig ikke. Har hatt mye morro med husbygging etc selv jeg.. men å spille er jo ekstremt boring.

 

Syns simene blir altfor fort gamle og tiden går aaaaaaalt for fort.

man bruker jo 7-8timer på å ståopp, dusje og spise frokost...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...