Gå til innhold

Tastatur med bølgeform


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal en ha komfort-keyboard, er det MS Natural Ergonomic 4000 som teller. Det Logitech-tastaturet mangler det viktigste; rett håndleddsvinkel slik at du kan taste uten å bøye håndleddene utover. Dessuten koster det like mye som MS-tastaturet, så valget er ganske åpenbart. :)

Lenke til kommentar
BAH, del det av på midten da...

9146564[/snapback]

Noe slikt som Locitech kom med rundt 1999 altså? og som Microsoft kopierte noen år senere? cordlessdesktoppro.jpg

9146626[/snapback]

 

 

Hvis det kom i 1999 var nok vår kjære venn m$ først med sitt Natural i 1994.

Mens dere Natural Elite kom i 1998.

Lenke til kommentar
Jeg synes MS tastaturene også har en for stor sprikende vinkel som blir feil, man får albuene litt mye ut. Samt litt for mye avstand mellom "håndflatene"

 

Litt smalere sprik, litt mindre avstand og litt høyere på midten... perfec :)

9145937[/snapback]

 

Hvis albuene kommer for langt ut høres det ut som om du har for vane å bøye håndleddene utover, jmf bruk av "vanlige" tastatur. Har selv "MS Natural Ergonomic Keybord 4000", som jeg synes er helt fantastisk. Det tok riktignok litt tid å få bort gamle uvaner, men nå kan jeg ikke tenke meg å være uten.

 

PS. Microsoft sitt tastatur har ikke mongo-size delete-knapp :)

Lenke til kommentar

Når trengs egentlig den ekstra biten med tall til høyre (jernteppe - husker ikke hva den heter)? Aldri? Jo, vent - når du jobber i post eller bank e.l. Men til hjemmebruk? Er det venstrehendte gamere de sikter å ta vare på? I think not. Gud så lei jeg er av den og alle de unødvendige tastene for gud vet hva slags programvare ...

Endret av floolf
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...