Gå til innhold

Ny 3G-Walkman i salg


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg legger merke til at de bordene, som man kunne se på bildene av den røde utgaven av telefonen, ikke finnes på den svarte. Det gjorde den hakket mer aktuell; forøvrig visste jeg ikke at den også kom i svart før jeg leste dette - finnes den fremdeles i rødt eller?

Endret av floolf
Lenke til kommentar
*yawn*

 

Vis oss noe nytt da Sony-Ericsson, vær så snill..

9138774[/snapback]

 

Lukk opp øynene, det er jo nettopp det SE gjør! Men har man briller med høy Nokiafaktor er det ikke så lett å få øye på :tease:

Endret av poe
Lenke til kommentar
Sony Ericsson W660i entrer butikkhyllene i dette øyeblikk.

 

Les mer

9138536[/snapback]

 

Hei. Ser at dere stadig bruker klipp og lim når dere omtaler mangelen på edge. Jeg vil påstå at 99,9% av mobilkjøperne driter i om telefonen har edge eller ikke. Men det får vi jo snart svaret på, ettersom OneCall skal over i et nett uten edge og 3g. Da vil det vel bli en kundeflukt derfra, om dette er så til de grader viktig for mannen i gata. 3g er forøvrig også en flopp.

Lenke til kommentar
Jeg har hatt walkmanmobil i ett år nå, og kunne ikke tenke meg å kjøpe en til, hadde det ikke vært for TrackID som er på de nye modellene.

 

Men jeg tror ikke at dette programmet er nok nytt til at jeg skal velge SE, og ikke noe helt nytt.

9140651[/snapback]

 

Hva mener du med noe helt nytt?

Lenke til kommentar
Jeg har hatt walkmanmobil i ett år nå, og kunne ikke tenke meg å kjøpe en til, hadde det ikke vært for TrackID som er på de nye modellene.

 

Men jeg tror ikke at dette programmet er nok nytt til at jeg skal velge SE, og ikke noe helt nytt.

9140651[/snapback]

 

Hva mener du med noe helt nytt?

9140722[/snapback]

 

Jeg kunne for eksempel tenke meg å prøve Samsung eller Nokia for en gangs skyld. Har alltid hatt (Sony) Ericsson

Lenke til kommentar
Jeg har hatt walkmanmobil i ett år nå, og kunne ikke tenke meg å kjøpe en til, hadde det ikke vært for TrackID som er på de nye modellene.

 

Men jeg tror ikke at dette programmet er nok nytt til at jeg skal velge SE, og ikke noe helt nytt.

9140651[/snapback]

 

Hva mener du med noe helt nytt?

9140722[/snapback]

 

Jeg kunne for eksempel tenke meg å prøve Samsung eller Nokia for en gangs skyld. Har alltid hatt (Sony) Ericsson

9140747[/snapback]

 

 

Da synes jeg du bør velge Nokia :thumbup:

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...