Gå til innhold

Her er de verste agurkene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, i starten av denne artikkelen, så fort opplistingen begynner, virker det virkelig som om dere langer ut mot deres "konkurrent" Mobilen.no, hvis man har lest på forsiden der i det siste. :)

 

Keep up the good work!

 

PS: Jeg bryr meg forresten uforholdmessig mye om at Nokia har lansert en Transformers-telefon, bare så det er sagt. :)

Endret av rasgar
Lenke til kommentar

Grusommelig off-topic:

 

Det som sikkert kommer til å skuffe hardest er vel at den sikkert kommer til å se ut som en helt ordniær n93, bare med noe fancy themes, ringelyder og videosnutter. :(

 

Det blir ikke fett før du får en n93 i Optimus Primes farger med Autobot-logoen gravert i front. Da snakker vi mobil med stil!

 

"Autobots, roll out!" :D

Lenke til kommentar

jeg har allerede den klassiske transformeringslyden fra tegnefilmene som meldingslyd på mobilen. hva mer trenger en egentlig?

 

og med tanke på hvor fuktig været er her i landet store deler av året så burde det kommet flere vanntette mobiler til det norske markedet. pr i dag er det vel 2 nokia mobiler som er eneste alternativ?

Lenke til kommentar

Hehe, et av mine tips var altså en agurk. :!:

 

Litt moro å se at folk synes en Transformers telefon virker interessant da.

 

Men som noen sier, man kan jo alltids laste ned den gamle ringelyden på sin egen telefon, og det går helt sikkert an å laste inn bilder med transformers-motiv på som bakgrunnbilder på de fleste telefoner.

 

Likevel er det jo litt heftig. Dog hadde det vært enda mer heftig og ikke minst imponerende ingeniør-kunst om Nokia hadde klart å gjøre den nye N93i transformerbar, slik at den ble til en robot med noen grep. :cool:

 

Vil forøvrig ta med at Nokia allerede i 2004 hadde en reklame med Optimus Prime i, hvor han titter undrende på en Nokia 6820. Ansiktet er litt photoshoppet dog. Figuren er en såkalt "Masterpiece Optimus Prime" en figur som ble sluppet i 2004. Den rocker, kan absolutt anbefales om man er Transformers fan. ( Les: Jeg har den selv :D )

 

Reklamen Nokia hadde i 2004 ser slik ut:

 

post-19590-1185037271_thumb.jpg

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar

jepp, kunne tenkt meg den optimusen der ja :D

 

hmm, kom det ikke en masterpiece megatron også (mega-hijack ;) ), hørte snakk om at om en skulle bestille pr nett så unngå den amerikanske utgaven for der var løpet plombert med en solid fargeklatt for å markere at det var snakk om en leke (grunnen er at en guttunge ble skutt av overnervøse politi når kan kom viftende med en lekepistol som på avstand så helt ekte ut).

Lenke til kommentar

Javisst, er en MP Megatron også, som ble sluppet for noen måneder siden, faktisk. :)

 

Er noen bilder av figuren her:

 

http://www.collectiondx.com/node/1327

 

http://www.tfsource.com/Reissues/MP-05%20M...20Megatron.html

 

Den kan bestilles her blant annet, selv om de er utsolgt for øyeblikket.

 

Det finnes også en mendge andre butikker på nettet som har Megatron.

 

En plass man garantert finner den, og MP Optimus Prime også, for den saks skyld, er på eBay. Bare sørg for at de er MIB eller MISB (Mint in box/Mint in sealed box).

 

Kan alltids hende at man finner noe på QXL også, hvis man er litt heldig. :)

Endret av LioKaiser
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...