Gå til innhold

Hvorfor vi elsker TrackID


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Sony Ericsson har vært smarte nok til å skaffe seg eneretten på TrackID. Og de har allerede neste konsept på dørene: Mobile Music 2.0. Her kan du ikke bare finne ut hva sangen heter, men også laste den ned fra musikktjenesten til Sony Ericsson eller operatøren din."

 

Hva ligger i denne enereten? Forhåpentligvis ingenting som forpurrer for eksisterende programmer som gjør det samme? Det er uansett en artig funksjon om man hører en sang et sted man vil identifisere, dog er det ikke så ofte jeg har det behovet "på farta".

 

AtW

Lenke til kommentar

Har K810i, så jeg satt Winamp på random for morro skyld...

 

Forsøk 1.

Kreator - Against The Rest. ingen treff

 

Forsøk 2.

Rasputina - Transylvanian Concubine. ingen treff

 

Forsøk 3.

Iron Maiden - Iron Maiden. Match!

 

En av tre er da ikke så verst. Skulle gjerne gjort flere forsøk, men K810i begynner å gnage om at det ikke er noen gyldig internett profil.

 

//Swiss

Lenke til kommentar

Denne artikkelen minte meg på at jeg skulle teste en lydsnutt jeg har på pcen. Som heter bare "the_wicked". Er en samplefil jeg lastet ned fra en eller annen band side som jeg hørte på i ettertid. Og lydklippet var sinnsykt fett, men så glemte jeg jo hvilket band det var :p Har prøvd alle mulige søkemotorer for å finne den igjen, men til ingen nytte.

 

Så testet jeg TrackID på snutten (som er på 1min). Og den fant heller ikkeno :(

 

My quest for the complete song continues....

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...