Gå til innhold

Kulturo: Regissør klar for Ace Ventura 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DÅRLIG!, Ace Ventura 3 og ingen Jim Carrey?

 

Dette blir jo helt likt som filmene ''American Pie 4, og 5''

Får håpe ikke det blir noe av Ace Ventura 3, eneste som står i vente da er stor skuffelse, siden vi venter en sjukt morsom film. Som ikke blir mer enn en dårlig fjortiss humor.

Endret av 7wis7
Lenke til kommentar
Veeeldig skeptisk til dette. 2'ern tapte seg mye i forhold til den første selv om Carrey var med. Dette bare bli en skikkelig stinker av en film?!

Noen som husker Dumb and Dumberer!  Groteskt!! :thumbdown:

9097649[/snapback]

 

dumb and dumberer er veldig dårlig

 

Jah, husker den:P, Saug så sinsykt.

 

Den hadde en god tragisk morsom replikk da, husker ikke hvem av de to idiotene som sa det:p, men her er den

 

''Forget that, chicks are for fags anyway''. Tror det var slik den var:P

9097912[/snapback]

 

husker godt den kommentaren , eneste morsome med filmen

 

 

hadde vært kult med ace ventura 3 viss Carrey var med

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Må si meg enig med noen andre her. Ace Ventura uten Carrey er et nederlag. Kommer ikke til å glede meg noe spesielt til denne filmen. Tror ikke jeg kommer til å se den en gang.

Lenke til kommentar

Ja, det lukter "Dumb and Dumberer" lang vei. "Yngre versjoner" av karakterene, uten noen av de originale folkene. Man kan si mye om filmoppfølgere, men oppfølgere uten original-hovedpersoner er jo nærmest dømt til fiasko. Jeg kommer nok også til å styre glatt unna denne filmen. Skjønner egentlig ikke hvem som er ment å være målgruppen til denne filmen.

Endret av Vice
Lenke til kommentar

Når jeg tenker over det er det jo akkurat det samme som skjer med enkelte av de andre filmene til Carrey og, typ. Bruce Allmighty. Nå har det jo kommet Evan Allmighty og, uten Carrey. Mye oppfølgere ute å går om dagen, men kommer jo en del nye konsepter utover året.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...