Gå til innhold

Nokia 6120 Classic er her


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Amentio stod markert med grønn hake tidligere i dag - men når jeg sjekket fikk jeg ubekreftet pr 30.07.

 

Komplett er eneste med grønn hake i prisguiden nå, men her er det ubekreftet pr 16.07 (i dag).

 

Betyr det at prisguiden @ amobil er mer oppdatert enn lagerstatus ved den enkelte butikk, eller er det bare noen få butikker som har fått telefonen i et svært begrenset antall - og således prisguiden ikke oppdatert i det hele tatt?

Lenke til kommentar

jeg bestilte for et par uker siden denne nokia 6120 classic fra cdon.com, og den skulle ifølge deres websider komme på lager i dag. men så tidlig i morges fikk jeg epost hvor det sto at leveransen var forsinket på ubestemt tid, og ny ubekreftet leveransedato er nå satt til 15.08.07!! har ikke funnet noen annen webshop som har den på lager heller, så amobil har kanskje vært litt for kjappe på avtrekkeren her..?

Lenke til kommentar

Fytterakker'n så skuffet jeg ble!

 

Når det gjelder cdon så tror jeg ikke at en ekstra måned nødvendigvis er sant. Andre nettbutikker har satt sin 14 dager frem..

 

Skal se om jeg får tid til å ta meg en tur innom min lokal nokia-butikk og vri litt info ut av dem ;-)

 

//Torgeir

Lenke til kommentar

Nå vet jeg ikke om amobil har bomma her eller ikke, men ut ifra hva som skrives her virker det sånn. Og det er i så fall langt fra første gang.

 

Slike "launch"-artikler har kommet flere uker før og etter mobiler har kommet på markedet. Gir stor tiltro til lanseringsguide mm..

 

edit: Omformulert..

Endret av arehei
Lenke til kommentar

Nå er jeg ganske skuffet. Først fikk vi vite at mobilen skulle komme i mai, noe jeg var ganske sikker på at ikke ville skje for det nesten var for godt til å være sant. Nå i juni ser det fremedeles ut som om den ikke kommer til å ligge i mine hender før august. Har bestilt fra komplett, men de har jo ikke engang oppdatert "ubekreftet" dato, som fremdeles står 16.07.07.

 

Siden jeg er en svært tålmodig person, så venter jeg helt til får telefonen. (bare måtte få det ut)

Lenke til kommentar

syns det er svakt av amobils journalist å ikke kommentere tabben det er å proklamere en mobil-modells ankomst i nettbutikkene når den vitterlig ikke er å oppspore noe sted! en liten trykkfeil derimot, som den første kommentaren her gjør journalisten oppmerksom på, ja den svares det på innen få minutter, og artikkelen blir oppdatert fort som svint! syns amobil kunne tatt en ringerunde til nettbutikker og/eller nokia-importøren og høre hva i svarte det er som skjer med mobilene vi har kjøpt og skulle ha fått nå!

Lenke til kommentar

Hei! Beklager at jeg ikke har svart her. At jeg svarte på den første kommentaren skyldes at den kom rimelig kjapt etter artikkelen var publisert, og fremdeles var på jobb. I går var jeg hjemme på grunn av sykdom, og har ikke fått med meg feilen før nå.

 

Årsaken til at vi kjørte "i butikkene"-sak på 6120 er at den dukket opp med grønn hake flere steder i lanseringsguiden vår. Det er ikke første gang dette har skjedd, og skyldes måten nettbutikkene fører lagerstatus på. Jeg har nå lagt inn en korreksjon øverst i artikkelen.

 

I går ble det lansert en oppdatering av lanseringsguiden, som skal gjøre den langt mer pålitelig, så vi satser på å unngå slike feil fremover. Mer om oppdateringen kan dere lese her.

 

Vi skal også sørge for å dobbeltsjekke lagerstatusen på de forskjellige nettbutikkene når vi skriver slike artikler, for å være på den helt sikre siden.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...