Gå til innhold

Forbedret PSP på vei (PSP)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

håper denne psp'en kan brukes til litt mer. Skjønner ikke hvorfor Sony ikke også selger f.eks. en GPS-enhet slik at du kan bruke den som GPS, legger med pdf-leser, ebok-leser og annet snacks. DA hadde jeg også kjøpt, og hadde jeg kjøpt konsollen så hadde jeg kjøpt noen spill også... Men slik ting er nå så gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som ikke klarer å se noen kosmetisk forskjell på de nye og de gamle modellene?

9058714[/snapback]

 

Ikke jeg heller... Bare at høytalerene ser ut som siter et annet sted (øverst ved skjermen).

Håpet på et nytt utseende, og mange nye funksjoner jeg, men...

Lenke til kommentar

Tipper den er litt slankere når man ser den fra siden,flatere altså.

 

Daffyd: finnes GPS til psp'en, dog kun i japan akkuratt nå, får håpe europa også ser noe til denne.

Når man får oppgradert psp til custom firmware og så kan kjøre homebrew på den, så kan man legge inn pdf leser og alt mulig anne snacks :)

Lenke til kommentar

videokabel har Gamepark GP2X hatt siden den kom så det er ikke noe nytt fra den håndholdte verden.

GPS hadde Gizmondoen men den er død, men det skal nok ikke være vanskelig å få til.

problemet er vel uten å gjøre den om til mobiltelefon :hmm:

 

at den blir slankere og lettere er jo bra men om de kunne øke batterilevetiden hadde det vært enda bedre.

og at den hvite utgaven kommer rett til europa... :p

Lenke til kommentar

Får håpe skjermen er forbedret på den nye versjonen. Den største svakheten med PSP i dag er etterslepet på skjermen imo.

Led baklys og mer strømsvak versjon av prosessorene ville nok gitt lengre batteritid, men siden den er tynnere er kanskje batteriet noe mindre? :ermm:

 

Kanskje jeg kjøper meg en ny hvis skjermen er bedre. Den i sølv så snasen ut :cool:

Lenke til kommentar

Som jeg har sagt i en annen tråd angående dette, må dette være for å stoppe homebrew markedet. Denne nye PSP'n skal ha en låst firmware, så da blir det omtrent umulig å få til homebrew på den. Men, det er vel kanskje snakk om tid.

 

Men jeg kan vedde på at Sony har gjort alt de kan for å stoppe homebrew markedet med denne oppdaterte PSP'n. De får denne inn, og faser ut den gamle...

Lenke til kommentar

umd er en disk til spill og film som psp støtter.

spinnende disker trekker masse strøm. jeg spør tilfeldigvis her om noen her vet om en grunn for at minnekort kan være mer piratkopiutsatt eller noe siden produsentene ikke selger filmer og spill over dette formatet istedet?

det var et spørsmål til alle her som var inne i spillverdenen, liksom. hadde ikke så veldig mye med artikkelen å gjøre, nei. annet enn det at umd-en skal trekke mindre strøm.

Lenke til kommentar

Det blir jo mye mer tungvint over memorystick da! Hvis det bare hadde vært memorystick som mulighet, hadde jo ikke vi kunne ha lagret musikk, film osv på PSP'n samtidig.

 

Men, du tenker kanskje på to memorysticker i en PSP? Altså, to innganger for memorystick? Det hadde jo kanskje vært noe.

UMD'en trekker jo ikke akkurat ekstremt med strøm heller... Kan fint spille i 6-7t på en lading! :)

Lenke til kommentar

er det ikke mulig å lagre så mye eller er det bare dyrt? hvor stor er en umd i gb? det finnes MS i 8gb, og med to MS sloter får man 16 gb..

tenkte det var andre grunner også, som responstid og overføringshastighet osv..

 

edit: leste på wikipedia at en umd kan ta 1,8 gb. men den er vel ekstremt billigere..

det koster kanskje 10 kr for produsenten å lage en 1 gb minnekort og det selges for nesten 100.

 

men det er ingen andre meninger her/problemer annet enn at det er dyrt? høres bra ut :D

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...