Gå til innhold

Er du en treiging?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

sms kan både fungere som chat og som epost, førstnevnte for hurtig utveksling, sistnevnte for en "tregere" samtale. jeg vil tro at responstid avhenger av innhold, interesse såvel som tilgjengelighet og andre faktorer. nå vites det ikke om disse faktorene kom med i "undersøkelsen"

 

hva med å ringe hvis man er så hypp på raskt svar?

Endret av mandela
Lenke til kommentar
sms kan både fungere som chat og som epost, førstnevnte for hurtig utveksling, sistnevnte for en "tregere" samtale. jeg vil tro at responstid avhenger av innhold, interesse såvel som tilgjengelighet og andre faktorer. nå vites det ikke om disse faktorene kom med i "undersøkelsen"

 

hva med å ringe hvis man er så hypp på raskt svar?

9042749[/snapback]

 

SMS er vel Short Message Service, og SMS, e-post og chat er tre forskjellige ting!

Lenke til kommentar
sms kan både fungere som chat og som epost, førstnevnte for hurtig utveksling, sistnevnte for en "tregere" samtale. jeg vil tro at responstid avhenger av innhold, interesse såvel som tilgjengelighet og andre faktorer. nå vites det ikke om disse faktorene kom med i "undersøkelsen"

 

hva med å ringe hvis man er så hypp på raskt svar?

9042749[/snapback]

 

SMS er vel Short Message Service, og SMS, e-post og chat er tre forskjellige ting!

9043525[/snapback]

 

"Sier du det? Det visste jeg neimen ikke :hmm: "

 

Jeg svarer på meldingen med en gang jeg får den. Har aldri mobilen mer enn 60 cm fra meg, da får jeg angst :tease:

Lenke til kommentar

Jeg pleier å svare hvis jeg hører at jeg får en melding. Det kommer jo også an på om jeg har mobilen i nærheten. Men hvis det virkelig er så veldig viktig, så er det jo egentlig bare å ringe i vei..

 

Hvor kjapt du krever svar, avhenger av hvor viktig det er, så jeg skal ikke fastslå noen grense. :)

Lenke til kommentar
Bruker du lenger enn fem minutter på å svare på en melding? Èn av tre mener det er for lenge.
Det må jo bety at 2 av 3 ikke har noe i mot om det tar over fem minutter å få svar! Ser ikke helt problemet...

 

Er det så viktig med svar, så kan man da ringe! Eller blir det for personlig for enkelte?

Lenke til kommentar

Får jeg melding mens jeg er på jobb, svarer jeg når jeg får tid, og det skjer rett som det er at det har jeg ikke. Arbeidsdagen går som regel i ett, utenom pausen.

 

Så da får jeg f.eks melding som: "Nå vet vi hvem som er vennene våre og hvem som ikke er det" - kun fordi jeg ikke fikk anledning til å svare før jeg kom hjem fra jobb.

 

*lufte ut litt frustrasjon*

Lenke til kommentar
Finnes det mobiler man kan sette til å sende svar av seg selv, f.eks. "er på jobb, svarer når jeg får tid"?

9050863[/snapback]

 

Tviler, men du kan lagre 'templates' som sier f.eks "jeg er på jobben, ringer/sender når jeg får tid"

 

Er veldig enig Bruktbilen, folk som man sender aktivt med og så plutselig ikke svarer på lenge - da går det nesten rundt for meg! Samme om det skjer på MSN.

 

Selv svarer jeg veldig kjapt, mobilen min er enten i lomma eller i dæshen på postbilen, så det tar som regel ikke mere enn et par minutter før jeg sender tilbake.

 

Om jeg vil ha svar "nå" ringer jeg folk, men hvis de da ikke tar telefonen, uff, da blir jeg vred.

 

Selvfølgelig finnes det kjipe folk som sender meg mld "ring meg", de kan godt brenne for min del :ph34r:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Finnes vel noe programvare man kan installere..

husker for en stund siden at jeg fikk tilbake melding med en gang jeg skrev til en person "Autosvar: gøy med autosvar! svarer deg så fort jeg kan!"

 

irriterende i lengden når det kom som svar på hver eneste melding..

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...