Gå til innhold

Omtale av FlatOut Ultimate Carnage (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-qfohT7
Sikkert et dumt spørsmål, men jeg kunne ikke se i artikkelen om det kun er flerspillermodus over nett det er snakk om eller om man også kan spille flere på samme skjerm...

9018593[/snapback]

 

Det er nok desverre kun nett. Jeg har lett febrilsk etter split-screen men finner det ikke noen steder.. ? (hvis det finnes vennligst fortell hvordan!!). Det finnes dog en "party-mode" hvor spillerne spiller etter tur, altså la kontrolleren gå i en rundgang.

Eller veldig bra spill, men jeg må si at jeg liker eneren best fremdeles

Lenke til kommentar
Flatout er definitivt ikke et rattspill. Xbox 360-stikka er det beste, både på PC og på Xbox 360.

9017904[/snapback]

Jeg har god erfaring med xbox360 kontroll til pc med FlatOut 2, og jeg håper dette spillet kommer snart til pc, kanskje med enda flere nye elementer.

Lenke til kommentar
Jeg er uenig, det er sinnsykt moro å spille Flatout på PC med Force Feedback. Innlevelsen og den hektiske følelsen øker med flere hakk. Hvordan 360-rattet fungerer kan jeg ikke uttale meg om, men DFP-et mitt funker fjell.

9018247[/snapback]

 

Støtter den, spilte Flatout 2 med Driving Force Pro rattet på pc. Det var skikkelig bra, spes med force feedbacken. Føltes ut som en virkelig artig arkademaskin da.

Endret av ResidentDante
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Hvordan er det å kjøre med ratt på dette spillet? Har lyst på Dirt og, men der fungerer jo rattet elendig, i tillegg ser Flatout veldig gøy ut.

9017631[/snapback]

 

I Dirt så står følsomheten på rattet til 80% av svingradiusen som standard av en eller annen grunn. Derfor blir det hele veldig upresist hvis man ikke endrer på denne innstillingen når man bruker Xbox 360 rattet. Jeg hadde heller ikke kjøpt Dirt hvis ikke det var mulig å stille på følsomheten.

 

Og så må jeg bare få si at FlatOut (både 1 og 2) er veldig bra. Jeg har begge på PC'en, men jeg vurderer faktisk å kjøpe 360-versjonen av 2'ern også bare for å nyte spillet igjen med achievements. Og for å få med meg forskjellene på konsoll- og PC-versjonen, uansett hvor få de er.

Endret av IIIvolt
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7
noen som vet om flatout 3 også kommer til pc ? håper virkelig det. er lei av at konsoller blir prioritert over pc.

9340665[/snapback]

 

Dette er vel strengt tatt ikke flatout3, men en polert versjon av flatout 2 til 360.. så har du 2'ern til PC er det stort sett samme spillet

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...