Gå til innhold

Test: Amobil griller kundeservice: Del 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

det med netcom. personen kan ha vurdert stemmen i den andre enden til å vite litt, og la en heller spørre om hva en ikke vet etterpå? istedet for å undervurdere personen og bruke lang tid. synes de ikke var så verst for å nevne hsdpa. hsdpa er jo ganske nytt.

_________________

dere skriver dere spør:

Jeg er blitt fortalt at det går av å bruke mobiltelefonen til å surfe på bredbånd hjemme, hvordan gjør jeg det?

 

var dette sågodt som ordrett det dere faktisk spurte om?

på spørsmålet høres det litt ut som om man lurer på å bruke telefonen til, å surfe, gjennom pcen som på bredbånd.

 

hvis dere hadde sagt:

Jeg er blitt fortalt at det går an å surfe på bredbånd hjemme på mobiltelefonen, hvordan gjør jeg det?

hadde det vært litt mindre tvetydig.

det var ikke så tvetydig når man vet hva man vil si og leser det, det ser ut som den over, men det høres ut som en litt tilfeldig versjon av en forklaring av en annen handling.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar

Ekstremt, men jeg ser ikke helt hvorfor teleoperatørene bør nevne WIFI. Ikke tjener de penger på det, og i tillegg har ikke kundene krav på noen som helst support på det området.

 

Men om jeg var teleoperatør tror jeg at jeg hadde skaffet meg en oversikt over journalistene i Amobil, fått en oversikt over hvilke numre de har registrert på seg og deretter routet alle samtaler fra numrene til meg selv eller en god kundebehandler og gitt streng beskjed om å svare detaljert og utfyllende på spørsmålene. For alt man vet kan det jo hende noen av dem gjør det. Får håpe Amobil sørger for at de ikke har noen muligheter til å jukse.

Lenke til kommentar
Bare å bruke random telefoner ;)

9019981[/snapback]

 

Sier meg enig, tviler sterkt på at operatørene kan klare å "lure" seg unna samtalene fra Amobil. Og de bør uansett bruke ressursene sine på opplæring og oppdatering av de ansattes kunnskaper fremfor å gjøre alt de kan for å skille ut samtaler fra journalister. Noe jeg uansett tror vil være en umulighet å klare med alle de henvendelser disse kundeservicene mottar daglig. :)

Lenke til kommentar

slik jeg har forstått det så er førstelinje telefonservice noe lignende telefonsalg. folka der bare leser fra ei liste. er først om en blir henvist videre til andre eller tredje ledd at an faktisk kan treffe på en teknikker med peil. men de igjen er så inni det at dem kan gi nær uforståelige svar...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...