Gå til innhold

Test: Nokia E90 Communicator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jøss! 6 er ikke så verst å få nei! Dette er nopk en bra telefon for de som er travle, men den funker sikkert bra for andre også. Men så er det prisen da. Det er kanskje det som gjør at det blir noe en ikke absolutt må ha.

Designet er jo ikke så annerledes fra de andre communicator serien, men det skal være vanskelig å lage noe annet design om en skulle ha to skjermer.

 

Synes ikke video opptakene ble så verst, men på nr 2 er det litt mørkt, og det ser ut som den sliter litt med det. Det blir nok lenge til video opptakene (og bildene) blir helt perfekte (noe som er svært usikkert om de noen gang vil bli.)

 

Skal du ha det meste, er det nok telefonen for deg. :)

Endret av kornelen
Lenke til kommentar

Hurra!

Glæder mig som et lille barn. Forhåndsbestilte og betalte for længe siden så nu håber jeg bare at Nokia virkelig begynder leveringen snart.

 

Et hurtigt spørgsmål:

I skriver god lyd i musikspilleren. Hvad med sus? (hissing). Min N95 havde så meget sus i lyden at den, for mig, var ubrugelig som mp3 spiller.

Lenke til kommentar

jeg liker veldig godt endringene dere har gjort, i faktaboksene, ytelser og den "advarselen" om at smarttlf ikke er perfekt for alle selv om den får en 6er for det den forsøker å være, en smarttlf. :thumbup:

 

edit: jeg lurte på hvorfor dere var så glade i denne tross prisen, før jeg så at den nå er nede i 6500 :wow:

den skulle jo koste 8000 da den ble lansert.

Endret av megaloman
Lenke til kommentar
Et hurtigt spørgsmål:

I skriver god lyd i musikspilleren. Hvad med sus? (hissing). Min N95 havde så meget sus i lyden at den, for mig, var ubrugelig som mp3 spiller.

9011753[/snapback]

 

Hei.

Nei, det har jeg ikke lagt merke til. Er klar over at det er litt susing på N95.

Nå skal det sies at jeg ikke har brukt E90 som mp3-spiller i utstrakt grad, men jeg tror nok jeg ville lagt merke til det.

 

(dette innlegget er skrevet på E90 : )

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6
:D Kan man bruke den slik som han i Die Hard 4 gjør? (Er vel ikke akkurat samme tlf. men) Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Har ventet på denne lenge, og sjekker status hos importørene daglig.

Begynner å bli panisk nå - min 9300 er nær døden, og jeg kommer neppe til å overleve uten communicator...

 

Noen som har inside info om når disse shippes ut for salg ?

Lenke til kommentar

Elkjop.no sier denne kommer inn 17. juli.

 

Kan undersøke i morgen om Elkjøp har noe form for avtale om at de skal prioriteres, eller om den kommer til alle butikker generellt rundt den datoen.

 

Og angående testen:

Hyggelig lesning og en god test. Bra at de ikke har gått i fellen og spart på kostnadene på denne. Fint at ytelse og kvalitet står i stil med spesifikasjonslisten..! Er en del skrivefeil og ting i testen som er nevnt flere ganger på samme side forresten..

 

6! :)

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Hade det gått att ladda telefonen genom USB hade jag nog skaffat denna.

 

//LD

9029510[/snapback]

 

Hmm - siden nesten alle batteriene til Nokia er 3,7 Volt bør det jo holde med 5V som ladespenning.

 

Rart de ikke har støtte for lading fra USB, men det skal neppe noen stor modifikasjon til.

 

Alternativt er det vel bare å lage seg en liten USB kabel med ladeplugg på.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...