Gå til innhold

Auto Assault stenger dørene (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Et par måneder før jul var sist jeg prøvde Auto Assault og da var det mindre enn 100 mann online til enhver tid delt på tre sider på en eneste server. Om noe så er det forbløffende hvor lenge de holdt det gående så iallfall de få fikk noe ut av det. Til og med på slutten kom det ut solide patcher og noe nytenking i forhold til å gjøre skill-systemet mer brukervennlig.

 

Jeg har kost meg en del med AA siden det kom ut, men jeg gikk alltid lei hver gang før en måned rakk å gå. Bortsett fra at du kunne knuse ting og at det sprutet blod når du kjørte over eller igjennom fotgjengere så var det egentlig ingenting vi ikke hadde sett før i MMORPGs og det er litt trist når det tross alt handla om biler for engangskyld.

 

Verdenen de lagde, i et post-apokalyptisk tema var unik og hadde en del områder med god atmosfære og et par skikkelig stilige sidestorier. Spør du meg så var antaglig det gode arbeidet de la inn der mesteparten av grunnen til at ikke alle ga seg når de ble konfrontert med minne-problemer, crash to desktop, og en myriade av releasebugs som det tok evigheter å bli kvitt.

 

Utviklerene gjorde et offentlig interview der de ramset opp lærepenger fra AA, men jeg veit ikke helt om de hadde fått det riktig på alle punkt. De hadde et poeng som virkelig skillte seg ut da, sitat noe langs disse linjer; "We should have known something was wrong when our own developers didn't play the game."

Endret av Monsoon
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...