Gå til innhold

Russere på offensiven (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fin artikkel - og fint at dere også fokuserer litt på som kommer østfra også. Men vil påpeke en interessant formulering i artikkelen din. Skrivefeil? (Se uthevet)

 

Som enslig russisk spion må du filtrere tyske baser[..]

 

Høres fryktelig vanskelig ut :)

8999754[/snapback]

 

:p

 

Men Death to Spies ser ut som en skikkelig godbit. Blir spennende å se sluttresultatet.

Lenke til kommentar

Bra artikkel!

Steike mye spennende fra øst ja. Kjøpte meg UFO Extraterrestrials for en stund siden fra våre venner i øst. Ikke Russland, men husker ikke helt hvor.

(Hvorfor den sene slippdatoen i Norge?)

 

Er det bare meg eller virket også Fantasy Wars en smule HMM inspirert?

 

Flere av disse spillene havner nok på ønskelisten.

Lenke til kommentar
King's Bounty: The Legend virket kjempe bra! Ser ut som om det er en HoMM klone, bare bedre! Magien var fantastisk, og monstrene beveget seg rundt omkring når man ser dem på hestemodus(når man bare rir rundt). Dette skal jeg jammen meg kjøpe.

9004093[/snapback]

Hm... jeg hadde ikke fått med meg at King's Bounty serien har blitt russisk, nå fikk jeg lyst til å prøve King's Bounty 2

Endret av UknowsI
Lenke til kommentar

Moro å se så mange kommentere at King's Bounty: The Legend ser ut som en HoMM-klone, da det originale King's Bounty var den spirituelle forgjengeren til HoMM1, lagd av New World Computing selv. I ettertid har det originale King's Bounty blitt overgått av HoMM-serien, med hele 5 spill + utvidelser, så det var virkelig moro å se at dette navnet dukker opp igjen :)

 

Er av vane veldig skeptisk til russiske spilltitler, da jeg har spilt - og blitt umåtelig skuffet av - opptil flere av disse, blant annet S.T.A.L.K.E.R, som ikke var stort annet enn eneste stor flue i suppa mi. Konseptet var interessant, men det ble for mange bugs til at jeg orka å spille det mer, rett og slett. Prøvde et annet spill for endel år tilbake og, også et FPS, men husker ikke navnet på det i skrivende stund; så lite oppsiktsvekkende var det.

 

Likevel må jeg si jeg syns dette er veldig moro, da russiske utviklere helt klart har et potensiale her som de bør jobbe videre med og utvikle. Cryostasis: Sleep Of Reasons så også ganske interessant ut, og hvis de klarer å unngå de vanligste forbrytelsene russiske utviklere gjør (som å lage elendige grafikkmotorer med vanvittige systemkrav), kan dette faktisk bli temmelig bra. De ser iallfall ut til å kunne skilte med rimelig god stemning og setting, noe som er utrolig viktig for at et slikt spill skal funke overhodet!

Lenke til kommentar

Jøss, jeg visste ikke at HMM var kloenen. Ja der kan du se, live and learn :)

 

STALKER bugget? Det kan jeg ærlig talt ikke se jeg har lagt noe merke til.

Spillbarheten slår får min del HL 2. HL 2 gadd jeg ikke fullføre, STALKER spiller jeg gjennom for 2. gang nå.

 

Akkurat med UFO Extra.. er jeg enig med deg. (Det er jo "østfra" da ;))Akkurat det spillet har litt gutteromspreg. Ingen mouseover hjelp eller høyreklikking for å se stats på hardware m.m. Allikevel et must for tilhengere av den gamle UFO serien.

Lenke til kommentar
Angående UFO: Extraterrestrials anbefales det å bruke noen av de mange MODene som har blitt utviklet for å gjøre spillet til en mer behagelig opplevelse. Det upatchede/umoddede spillet har visse mangler som har blitt påpekt i Extraterrestrials-forumet.

9008482[/snapback]

AhA! Takk for tipset Kharan!

Lenke til kommentar
De flytter vel ikke fokuset østover? Sist jeg sjeket var Rusland øst for Norge/Europa?

:hmm: Kan være meg da?  :hmm:

 

EDIT: Var kanskje snakk om å flytte folks fokus angående spillindustrien det var snakk om?

9014164[/snapback]

Setningen er ikke helt uavhengig av setningen før, nei. ;)

Lenke til kommentar

Håper det blir mer småveier og kryss på Rig and Roll. I 18 wheels of steel var det altfor mye endeløs motorvei. Uten noen kryss eller brå svinger.

Vil kjøre i tettbygde strøk og på svingete fjellveier. Hvor man må passe på og svinge riktig og bremse tidsnok. Ble litt kjedelig og styre litt hvert 5. sekund og ellers var det like spennende som og se på gress gro.

Lenke til kommentar

I king of the road(som er forgjengeren til Rig'nroll) så var det jo veldig mange smale tynne svinger, og gameplayet gikk mest ut på å holde så høy hastighet som mulig gjennom de svingene uten å ende i grøfta.

 

Selv trives jeg best med tomme motorveier om natta, hvor toppfarta bare blir brutt en sjelden gang når highway patrol lurer i buskene. Det er en del av sjarmen.

Endret av -sparks-
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...