Gå til innhold

Omtale av Overlord (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjøpte dette på PC etter jobben på Fredag.

 

Kom hjem og installerte det og gledet meg (hadde prøvd demoen på 360), men desverre så hakket og lagget spillet noe grusomt.

 

Jeg kunne ikke sloss og jeg kunne nesten ikke bevege meg uten at det stoppet opp helt.

 

Litt spesielt på en maskin med disse specs:

 

Intel core 2 duo E6400

GeForce 7950gx2 1gb

2gb RAM

 

etc. etc.

 

har helt oppdaterte drivere og alt.

Lenke til kommentar
kjøpte dette på PC etter jobben på Fredag.

 

Kom hjem og installerte det og gledet meg (hadde prøvd demoen på 360), men desverre så hakket og lagget spillet noe grusomt.

 

[snip]

 

Dette merket jeg også, men det er et typisk symptom på at spillet ikke har affinitet til en kjerne. Åpne Taskmanager (CTRL+ALT+DEL), finn prosessen til Overlord og hak av for affinitet til en kjerne - se om det hjelper?

 

Ellers er jeg glad for at jeg kjøpte Overlord. Mye moro med ondskap og plynding! :)

Lenke til kommentar
kjøpte dette på PC etter jobben på Fredag.

 

Kom hjem og installerte det og gledet meg (hadde prøvd demoen på 360), men desverre så hakket og lagget spillet noe grusomt.

 

[snip]

 

Dette merket jeg også, men det er et typisk symptom på at spillet ikke har affinitet til en kjerne. Åpne Taskmanager (CTRL+ALT+DEL), finn prosessen til Overlord og hak av for affinitet til en kjerne - se om det hjelper?

 

Ellers er jeg glad for at jeg kjøpte Overlord. Mye moro med ondskap og plynding! :)

8986256[/snapback]

 

Er det ikke slikt man burde slippet den dag i dag? Man får jo knapt kjøpt enkeltkjerner mer...

 

AtW

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...