Gå til innhold

Sony Ericsson gir opp P990i


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
haha...

Nesten som microsoft dette jo ^^

8961945[/snapback]

 

Forskjellen er at Microsoft rettar feila sine så fort dei vert oppdaga med å sende ut oppdateringar like etter, det verste er dei som ikkje følgjer forbrukerkjøpslova.

 

Sony ericsson burde også bli like flinke som microsoft å rette feila.

Endret av PosteMonopolet
Lenke til kommentar
haha...

Nesten som microsoft dette jo ^^

8961945[/snapback]

 

Forskjellen er at Microsoft rettar feila sine så fort dei vert oppdaga med å sende ut oppdateringar like etter, det verste er dei som ikkje følgjer forbrukerkjøpslova.

 

Sony ericsson burde også bli like flinke som microsoft å rette feila.

8962122[/snapback]

tja vet ikke helt jeg... ikke alle feil som blir retta på.

 

Men uansett... har noen slike telefoner her på jobb, og de er standardisert og de er ett herk! skulle ønske sony trakk de fra markedet istede!

Lenke til kommentar

OK... så nå er det meninga jeg skal være glad for å slippe å oppdatere telefonen mer... :\

Har egentlig gått og ventet på øyeblikket, men jeg forventet jo ikke akkurat at det skulle skje FØR slike elementære feil var fikset. Jaja... blir spennende å se hva denne siste hjelper for.

 

PS: Vil jeg ha noe slags form for reklamasjonsrett pga disse problemene? Slike ting som at telefonen kræsjer når jeg skriver "Til #" manuelt ved sms-sending og at alarmer ringer på feil dag er jo ikke akkurat bagateller...

Lenke til kommentar
OK... så nå er det meninga jeg skal være glad for å slippe å oppdatere telefonen mer... :\

Har egentlig gått og ventet på øyeblikket, men jeg forventet jo ikke akkurat at det skulle skje FØR slike elementære feil var fikset. Jaja... blir spennende å se hva denne siste hjelper for.

 

PS: Vil jeg ha noe slags form for reklamasjonsrett pga disse problemene? Slike ting som at telefonen kræsjer når jeg skriver "Til #" manuelt ved sms-sending og at alarmer ringer på feil dag er jo ikke akkurat bagateller...

8966315[/snapback]

 

Selvfølgelig har du reklamasjonsrett på et produkt som ikke virker slik det er tenkt det skal gjøre. Det du dessverre må gjøre er å sende inn telefonen 3 ganger for samme feil, først da får du hevet kjøpet.

Lenke til kommentar
På tide at de slutter med oppdateringer. Sony-ericsson får heller lage en ny, feilfri versjon som også er bedre enn p990i.  :)

8969599[/snapback]

 

Tja, jeg er ikke helt enig. Forrige FW var faktisk bedre enn siste, så at de gir seg nå er litt surt. Dessuten er dette en ganske dyr telefon. Jeg kommer iallefall til å reklamere på min, så får jeg muligens hevet kjøpet. Blir det nok mange som reklamerer, tipper jeg at SE hiver seg rundt og lager en ny FW.

Problemet mitt er at jeg ikke finner andre alternativer til P990i. Mulig jeg må bevege meg over til Windows mobil...

Lenke til kommentar
Selvfølgelig har du reklamasjonsrett på et produkt som ikke virker slik det er tenkt det skal gjøre. Det du dessverre må gjøre er å sende inn telefonen 3 ganger for samme feil, først da får du hevet kjøpet.

8969197[/snapback]

Så om jeg reklamerer på en fw-feil de ikke kan fikse må jeg fortsatt sende den inn på service 3 ganger? Sist gang tok dette ca en måned på én service...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...