Gå til innhold

Mange angrer på SMS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har sikkert sendt noen jeg kan ha angret på, men ikke så ille at jeg fremdeles husker det :)

 

Det med å sende intime bilder av seg selv til andre kan være litt "skummelt". Vi fant en gang en mobil som noen hadde mistet, og i utboksen var det diverse bilder som så VELDIG private ut. Ups :p

Lenke til kommentar
Har sikkert sendt noen jeg kan ha angret på, men ikke så ille at jeg fremdeles husker det :)

 

Det med å sende intime bilder av seg selv til andre kan være litt "skummelt". Vi fant en gang en mobil som noen hadde mistet, og i utboksen var det diverse bilder som så VELDIG private ut. Ups :p

8941144[/snapback]

 

Ikke bare det.. Folk leverer inn mobiler i hytt og pine, gjerne sammen med minnekort. All info som er eller har vært på denne mobilen, samt bilder, er skammelig lett å hente frem igjen.

Lenke til kommentar

Hei!

 

På musikk filer ein kjøper av underholdningsleverandører til mobiltelefonen har av og til låst fila for vidare spreiing.Sjølv om denne sperra sikkert kan oppheves om ein har tilgang til mobiltelefonen og ein pc.Så kunne ein kanskje lagret filer i eit format som gjorde at ein kunne sende eit bilde til ein annan mobiltelefon og at bildet var sperret for vidare distrubusjon.Uten om å kopiere bildet over på ein pc og fjerne sperra?

 

Elles meiner eg å huske at eit firma ville prøve å selge ein funksjon som gjer at ein kan slette ei melding som er på veg til mottakar sålenge mottakar ikkje har fått den tilsendt og lest meldinga på sin mobiltelefon allerede.

 

Trur ikkje alkohollås på mobiltelefoner er veien å gå ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...