Gå til innhold

Trådløst for bærbare


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

^

For Windows er jo det eneste OSet som kjører på PCer.

</kverulant>.

 

Aner jeg en on/off-knapp på denne musen? Kjøpte forgjengeren (tror jeg) til min søster for noen år tilbake, og såvidt jeg kan huske er dette eneste optiske musen jeg har sett med strømbryter. Skjønner egentlig ikke hvorfor ikke alle optiske, trådløse mus har slikt...

8910874[/snapback]

Tror de fleste av Logitechs trådløse mus har det nå. Det er powerknapp både på VX'en og musen som fulgte med MX3200 Wireless Desktop som jeg har iallefall.

 

Er bare irriterende å ha den USB-recieveren stikkende ut av laptopen.. De måtte ha laget en ordentlig mus med bluetooth.. :roll: Eller i det minste laget USB-recieveren mindre.

Endret av humbuq
Lenke til kommentar
[...] støtter både PC og Mac.

Mac er et operativsystem, mens PC er det operativsystemet kjører på. Det riktige er å si [...] støtter både Windows og Mac (OS X).

 

[/kverulant]

8912062[/snapback]

 

Mackintosh er ikke et operativsystem, det er derimot OS X

mackintosh er en type PC, og blir gjerne skilt ifra andre pc'er fordi at det er litt sært.

(her er flere kverulanter/kranglefanter)

Lenke til kommentar

tha stoffi: Artikkelforfatteren har sikkert oversatt "Works for PC and Mac"som produsenten skrev til PC og Mac. Hvilket egentlig er korrekt. Men det som er ment å stå er Windows og Mac OS X.

Og jeg er klar over at OS X er Apples operativsystem, ikke Mac. Hadde bare glemt å skrive OS X etter Mac ;)

 

humbuq: Artikkelforfatteren (eller produsenten) har hatt Windows i tankene når han skrev PC.

 

Men nok OT fra min side :)

 

Musen er for min del ikke aktuell. For det første så liker jeg ikke å måtte koble til en USB-dongle for å få kontakt med datamaskinen, og for det andre så ønsker jeg en mus med presentasjonsmuligheter (type Microsoft Wireless Notebook Presenter Mouse 8000).

Lenke til kommentar

Du treng ikkje fram/attende-knappar om du nyttar muserørsler i nettlesaren. Hald nede høgre musknapp og flytt musa litt til venstre og slepp - så går du attende ei side. Eller berre trykk og hald nede høgre musknapp og så trykk ned venstre knapp for same effekt. Dette er standard i Opera og eit tillegg for det same er å få for Firefox. Eg tykkjer dette er betre enn å flytte tommelen opp til sideknappane, men det er jo ei vanesak.

Lenke til kommentar
Du treng ikkje fram/attende-knappar om du nyttar muserørsler i nettlesaren. Hald nede høgre musknapp og flytt musa litt til venstre og slepp - så går du attende ei side. Eller berre trykk og hald nede høgre musknapp og så trykk ned venstre knapp for same effekt. Dette er standard i Opera og eit tillegg for det same er å få for Firefox. Eg tykkjer dette er betre enn å flytte tommelen opp til sideknappane, men det er jo ei vanesak.

8918214[/snapback]

Er klar over det, men liker å bruke sideknappane.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Der var den kommet inn i butikkhyllene! Hadde satt den på prisvarsling, for dette var en mus jeg godt kunne tenke meg, billig skulle den være med en veiledende pris på kr 279,-. Må si jeg ble meget skuffet da de to butikkene som har den inne priser den til 700,- kr. Er dette en form for å "melke" markedet i lanseringsrusen?

eller er det feil i artikkelen der det da står 279,-? Er det noen her som kan bekrefte eller avkrefte dette?

 

Ola

Lenke til kommentar
  • 11 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...