Gå til innhold

- iPhone får åtte timer batteritid


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om den så holder en eller to dager til vanlig bruk skal man vel ikke klage, ingen Nokia mobiler holder noe lenger og de skrytes opp i skyene av brukerne.. :)

 

Spennende med Iphone, deilig det endelig kommer noe nytt merke innenfor mobil, syntes det alltid har vært, SE, nokia, siemens osv. Så jo fler merker jo mer konkuranse og utviklingen blir bedre

Lenke til kommentar
bra med en ny aktør på markedet, men ærlig talt, går det ikke an å få en eneste iPhone-fri dag?

Er dritt lei av å høre om denne telefonen som kommer kanskje før jul en gang...

8895879[/snapback]

 

Vel det er ikkje Amobil som er «versting» når det gjeld å skrive om Apple produkter, berre sjekk itavisen du. Legg no merke til alle dei latterlege artikkelkommentarane frå Apple-fansen på itavisen.

Lenke til kommentar
Spørs om disse tallene holder mål når iPhone skal testes på disse tingene. Hvis det gjør det, så er det bra.

Jeg synes det er bra at det blir glass, istedet for plast. Kommer dette til å forandre litt på prisen, eller vil den bli den samme som før oppgraderingen?  :)

8898055[/snapback]

 

Fra plast til glass: Vil ikke det si det samme som at spilleren blir litt tyngere?

Lenke til kommentar

8 timer er jo ganske bra da, for håpe at det sant da. Jeg har lenge savnet lengre taletid på mobiltelefoner så her kan det se ut til at Apple har en fordel. Men det blir nok ingen iPhone på meg, jeg synes Fic Neo 1973 (linux-telefonen) virker mye mer fristende. Er det noen som vet hvor lang batteri levetid denne har?

Lenke til kommentar

ja det er berre om du skulle konstant bruke tlf'en i 8 timer da. og akkurat når det skulle gjelde slik bruk, så trur eg dei fleiste tlf'er hadde slokknet lenge før. berre tenk på ka dei oppgjer med iPod, eg har fint klart å fått levetiden på min iPod til å bli dobblet. det har rett og slett på indeviduell forbruk som alt annet.

 

lure berre på når iPhone kjem til norge eg. trur det blir bra greier.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...