Gå til innhold

Fri sommersurfing for Telenor-kunder


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dagens Fri Internett-tjeneste med fri bruk vil med andre ord ikke bestå i noen form etter 1.september med fri bruk hele døgnet (med høyere månedlig sum enn 249)? I så fall er ikke dette noe imponerende av Telenor for oss som allerede er brukere som er avhengig av fri bruk hele døgnet.

 

Edit: Eller har jeg misforstått, at dette kun er et abonnement for dem som bruker usb-modemet?

Endret av escobar
Lenke til kommentar
Sender forepørsel til Telenor sitt kundesenter om hvilken påvirkning dette har for oss som allerede har "Fri Internett"-tjenesten og er interessert i å beholde fri tilgang hele døgnet etter 1.september.

8869055[/snapback]

Etter en samtale med min forhandlerkonsulent så skal ikke det ha noen påvirkning på den vanlige tjenesten "Fri internett". Dette skal være et abonnement (Privat+ faktisk + 249 kr. for fri bruk i helger og kveldstid) som man skal kunne tegne binding på for å få subsidiert telefon.

Lenke til kommentar
Sender forepørsel til Telenor sitt kundesenter om hvilken påvirkning dette har for oss som allerede har "Fri Internett"-tjenesten og er interessert i å beholde fri tilgang hele døgnet etter 1.september.

8869055[/snapback]

Etter en samtale med min forhandlerkonsulent så skal ikke det ha noen påvirkning på den vanlige tjenesten "Fri internett". Dette skal være et abonnement (Privat+ faktisk + 249 kr. for fri bruk i helger og kveldstid) som man skal kunne tegne binding på for å få subsidiert telefon.

8869303[/snapback]

 

Hørtes bra ut, jeg ble litt forvirret av pressemeldingen til Telenor siden denne ikke nevner "Fri Internett" og samtidig har "Fri Internett"-tjenesten fått samme pris som det nye tilbudet til Telenor. Ingenting er bedre enn "Fri Internett" til 249 kroner måneden også etter 1. september. :thumbup:

Lenke til kommentar

Ja, dette er jo på ingen måte offentlig gjort da. (altså 249 kr. fra 1. juni) så jeg snakket med NetCom og det var først når jeg nevnte det og klaget på prisen dems at de fikk beskjeden. :p

 

Rart at Telenor ikke oppdaterer siden sin, men kanskje de vil kjøre kampanjer og slikt på det etter hvert?

Lenke til kommentar

Nå har Telenor skiftet navn på tjenesten til "Fri Internett kveld og helg" hvis du går inn på "Min side" med følgende informasjon:

 

"Ubegrenset bruk av Mobilt Bredbånd og WLAN kveld og helg for en fast pris per måned."

 

Håper de relanserer tjenesten med mulighet for fri bruk hele døgnet, for jeg er ikke fornøyd med denne endringen. :thumbdown:

Lenke til kommentar

2 enkle spørsmål

 

1. Kan man tegne dette abonnementet uten en "ringe abonnement" eller med kontant kort?

 

2. Kan man bruke mobilen istedenfor usb modem fra Telenor.

 

Edit:Skriveleif

Endret av m3
Lenke til kommentar

escobar: Fikk mail fra Telenor i dag og de har fjernet tjenesten med Fri Bruk. HELT UTROLIG DÅRLIG!

Heldigvis har det ikke noe å si frem til i høst, men kommer de ikke opp med noe liknende de har hatt igjen tror jeg mange skifter til NetCom som i utgangspunktet også var 50 kr. rimeligere.

Lenke til kommentar
men i helvete granskauen. nå driver telenor å skyter seg selv i foten!

8892068[/snapback]

Jepp, sa det til dem.

De sa at dette skulle være noe mot stundenter og slikt og det er forsåvidt greit, men hva med de som bruker denne i jobben sin da? De er jo på arbeide mellom kl. 8 og 16 vanligvis og da er det ikke fri bruk akkurat...

Lenke til kommentar
escobar: Fikk mail fra Telenor i dag og de har fjernet tjenesten med Fri Bruk. HELT UTROLIG DÅRLIG!

Heldigvis har det ikke noe å si frem til i høst, men kommer de ikke opp med noe liknende de har hatt igjen tror jeg mange skifter til NetCom som i utgangspunktet også var 50 kr. rimeligere.

8892056[/snapback]

 

Jeg sendte forespørsel til kundesenteret om dette for en del dager siden og har enda ikke mottatt noe respons fra dem. Veldig dårlig av Telenor dette og vi får håpe de kommer med alternativ til oss som ønsker å kunne bruke internett på mobilen hele døgnet etter august.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...