Gå til innhold

Fleire PS3-spel frå Team Ninja


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hater slike spill som bruker "Ninja" i den og totalt bommer på hva en Ninja stod for og hvordan de fungerte....så å si 99% av alle "Ninja" spill er sånn.

 

Tragisk. Om bare noen hadde satt seg sikkelig inn i Ninja historien og laget et tro spill etter det, ville det blitt noe fantastisk! Noe ala Thief bare mer dødligere... :cool:

Lenke til kommentar
Regner med du ikke har peiling på hva du snakker om. Ninja Gaiden er et av de beste ninjaspilla som er laget. Kanskje en ide å sjekke ut spillet før du slakter den :roll:

8868018[/snapback]

 

Regner med du ikke LESTE det jeg skreiv. Slaket ikke spillet, men måten spill bruker "ninja". Spillet er sikkert bra det, men den bommer på hva en Ninja går ut på.

De brukte skygger og snike egenskaper på å ta ut folk på. De var "masters" av stealth.

 

Ikke rambo banzai crazy attack, som spillet viser her. Ble dem overmannet, eller angrepet "forsvant" dem for å deretter overraske igjen. De nøytraliserte sine "targets" med nerve slag og brakk bein for å umobilalisere (eh staving?) dem.

 

 

Les før du "slakter" meg for hva jeg skreiv.

Endret av nosync
Lenke til kommentar

Uansett., NG er et av de beste ninjaspilla som er laget. Men om du tenker på et skikkelig ninjaspill, så har mann jo Tenchu (bare testet på PS1/2) som er med skikkelig sniking. Anbefaler deg å sjekke det ut om du liker ninja spill med sniking og masse sprøtt ninja-stæsj.

 

Om jeg ikke hadde lest det du hadde skrevet, så hadde jeg ikke svart. :p

Lenke til kommentar
Uansett., NG er et av de beste ninjaspilla som er laget. Men om du tenker på et skikkelig ninjaspill, så har mann jo Tenchu (bare testet på PS1/2) som er med skikkelig sniking. Anbefaler deg å sjekke det ut om du liker ninja spill med sniking og masse sprøtt ninja-stæsj.

 

Om jeg ikke hadde lest det du hadde skrevet, så hadde jeg ikke svart. :p

8868731[/snapback]

 

Oi, det spillet har jeg ikke hørt om. Tok et søk og fant ut dem kommer/er en ny til 360 Tenchu Z....såg nokså kult ut. Få bare håpe den kommer på PC.

 

Tenchu Z

 

Takker for tipset. Har du flere på lager? :)

Lenke til kommentar

Synes det virker litt ironisk at fyren som lager tre versjoner av det samma spillet* begynner å klage over at utviklerene er late...

 

Det er også forsåvidt ganske morsomt at nosync klager over stereotypisk portrettering av ninjaer, for å så dra frem noe som er minst like stereotypisk selv. Det aller meste vi "vet" om ninjaer kommer fra myter og lignende; og de har som vi alle vet en tendens til å vokse seg ganske store etterhvert..

 

*Dog et veldig bra spill

 

edit: Pga kronglete formulering.

Endret av omgh4x
Lenke til kommentar

Styr LANGT unna Tenchu Z, dårligere spill skal du lete lenge etter. Ideen er ikke så altfor gal, synd at spillet blir totalt ødelagt av latterlig UI og andre spillødeleggende feil.

 

Ellers så er nok Ninjamyten betydelig overdrevet i forhold til hvordan de faktisk opererte, de var tross alt bare mennesker de også. Og at de "brukte skygger og snikeegenskaper" viser bare at du har kjøpt hollywoodmyten like fullt. De var dermiot eksperter på å gjøre seg oversebare (dvs de kunne kle seg ut som gamle koner o.l.)

 

Det var nok lite "poff" og røykskyer i virkeligheten, men heller mer (tidlig) tåregass og andre ting. At de var eksperter på sitt felt derimot er det liten tvil om.

 

Men er det bare meg som synes denne artikkelen var usannsynlig lite informativ? alt den sier er jo at han synes at folk som synes det er vanskelig å lage spill til PS3 bør slutte...

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...