Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prisen som står i artikkelen er vel litt "gammel" ? Er nede i 4200 nå flere plasser. Siden telefonen koster 3800 i England og litt over 3600 i EU så stemmer vel 4200 bedre med Norge i forhold til 4800 som et par nettbutikker skal ha nå.

Endret av AeroX
Lenke til kommentar

"Flo-systemet" er ikke spesielt imponerende. Ta en titt på YouTube for å se demonstrasjoner. Selv har jeg prøvd telefonen og er langt i fra imponert. Resten av OSet er helt vanlig Windows Mobile, og dermed helt uaffektert av at telefonen faktisk har et touch-system.. som i korte trekk kan beskrives som "noe telefonen hadde fra før, men nå klarer den å kjenne igjen at du drar fingeren over skjermen og så spille av en hakkete animasjon".

 

Imponerende? Nei.

Lenke til kommentar
Prisen som står i artikkelen er vel litt "gammel" ? Er nede i 4200 nå flere plasser. Siden telefonen koster 3800 i England og litt over 3600 i EU så stemmer vel 4200 bedre med Norge i forhold til 4800 som et par nettbutikker skal ha nå.

8845043[/snapback]

 

Så sent som idag oppgav HTC i Norge selv prisen til 4900 kroner. Men skal sjekke opp dette imorgen. Takk for tipset :)

Lenke til kommentar

Ah ok :) Merkelig hvis prisen skal bli så høy i Norge...

 

Forresten, for å taste inn tekst (SMS, kalender, E-Mail, Web osv) må du egentlig bruke det bittelite tastaturet som mer eller mindre krever stylus. Men du kan installere HTC Phone Pad slik at du får et nytt og mye større og tommel-vennlig tastatur med T9 (norsk ordbok også!). Det er hentet fra en annen HTC telefon hvor det var inkludert (HTC må rett og slett ha glemt å legge det inn på Touch!?)

 

Her er et skjermbilde tatt fra en HTC Touch med Phone Pad installert:

 

21975288nx0.jpg

 

Du finner .cab'en her: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=311290

 

Du kan også bruke andre 3. parts tastatur inkludert et fullt QWERTY tastatur fra SPB:

 

portrait.gif

 

german.gif

 

Du kan prøve det gratis, men det koster 60kr å kjøpe det med mindre du henter det på visse nettsted...

Endret av AeroX
Lenke til kommentar
jeg synes det phone pad virket interessant. Det burde vel heller ikke være vanskelig å få installert touch flo på andre htc-telefoner med wm6 og trykkfølsom skjerm?

 

Jeg kunne f.eks tenkt meg en p3600 med touch flo og phone pad.

8851227[/snapback]

 

Folk på xda-developers forumet prøver å få TouchFLO til å fungere på andre htc mobiler men de har ikke greid det enda. Noe med at den krever at man har en slik skjerm som Touch har.

Men ellers har de fått til det andre (home screenen f.eks) til å fungere på andre.

 

@Neddo: Jeg har også litt lyst på iPhone fordi den er stillig men mister lysten når man ikke får lov til å legge inn 3. parts programvare og at den kommer til å bli svindyr uten binding + at den ikke kommer før til jul tidligst.

"Pen greia" er du strengt tatt ikke nødt til å bruke hvis du kun skal se film, bilder, høre på musikk, sjekke kalender, sende/lese sms, ringe og ta imot samtaler, surfe etc.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...