Gå til innhold

Omtale av Halo 2 (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Konklusjon Med Halo 2 har Bungie prestert det få trudde var mogleg. Halo 2 er eit mykje betre spel enn Halo, og knuser forgjengaren på alle frontar.

 

Quote fra Halo2 omtalen til xbox. Seriøst ment? Hvordan kan noen påstå at toern har en bedre singleplayer opplevelse enn enern :dontgetit:

 

Styrer glatt unna dette her ja. Når det får dårligere omtaler enn toern på xbox kan det umulig være noe å samle for mitt vedkommende. SP Halo> MP Halo imo.

Lenke til kommentar
Man ikke ha Vista for å spille Halo 2 på pc.

 

kilde

 

For å gjøre det kort:

Falling Leaf Systems has announced plans to release software that will allow Windows XP users to play Halo 2. Not only that, the company is developing similar software for Shadowrun.

8841354[/snapback]

Med andre ord, man må ha det om man skal spille Halo 2 for PC . Det er produktet slik det foreligger vi anmelder og kommenterer.

Lenke til kommentar

Nå skal jeg være forsiktig med å uttale meg om Halo2 da jeg ennå ikke har spilt gjennom hele, men etter ca.2-3 timer er det svært få ting som vitner om noe særlig mer enn et middelmådig FPS. Er fortsatt litt i tvil om det er verdt å kaste bort mer tid på! Får skikkelig flashback til eneren hva spillbarhet angår. En karakter på 9/10 virker rimelig absurd, men er ennå åpen for at noe fantastisk skal skje, selv om jeg ikke tror veldig mye på undere.

Lenke til kommentar

Fra et prosjektmøte hos Bungie:

 

- Microsoft har bedt oss om å børste støvet av Halo2 for hjelpe dem å pushe Vista.

- Så vi skal altså porte det fra 360 og legge til støtte for directx10?

- Nei, nei, nei. Det trenger vi ikke. Vi bare får det til å snurre rundt sånn ca. Og så sier vi at et av systemkravene er Windows Vista.

- Men vi bør vel bruke litt tid på å optimalisere for Windows? Og oppdatere bl.a. teksturer for å få det til å se ut som et spill utgitt i 2007. Det er tross alt et gammel spill nå.

- Nei, nei, nei. Drit i det. Bare gjør det vi gjorde for Halo1 for PC.

- Men det ble jo ikke spesiellt bra? Det kjørte jo ikke på en ny PC, selv om det så gammelt ut.

- Nei, men det solgte jo? Kids'a sjønner ikke at vi jukser litt, he, he. Og Microsoft slår på stortromma og lanserer med brask og bram. Dette kan ikke gå galt.

- eh, ok.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...