Gå til innhold

Carmack viser ny spillmotor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

ikke imponerede idet hele tatt.. Unreal 3 motoren som kom for en stund siden imponerer mer.. men nå har vi sikkert ikke sett hva denne motoren kan gjøre for fullt...

Lenke til kommentar

Rart at ingen oppfatter noko av det største med den nye teknologien.

 

Fleire utviklere kan jobbe og forandre brettet samtideg i realtime. Heilt genialt!

Eg trur vi kan få sjå fantastiske resultater med den nye grafikkmotoren, den virker som ein draum for grafikere å jobbe med!

Lenke til kommentar
Ser ut som en del her bare tenker på grafikk når de så den videoen.

8843218[/snapback]

 

Eh, er vel det som er pointet med "spillmotor". Greit nok det er fysik og annet som er interessant, men videoen er jo en dementrasjon på det visuelle.

 

Hvordan ville du ha sett på det?

Lenke til kommentar

Mye mulig at kildene mine er dårlige, men ettersom jeg vet har ID utviklet på mac i mange år, men i en periode har de utviklet i *nix miljøer på PC x86 platform. Det det er snakk om her er vel at selve grensesnittet for designerene og level-designerene er kodet for OS X. Selve spillmotorene til ID har, etter hva jeg har hørt, blitt utviklet på mac lenge før denne tech 5 motoren.

Noen som har noe fakta?

Lenke til kommentar
Ser ut som en del her bare tenker på grafikk når de så den videoen.

8843218[/snapback]

 

Du tenker at dette kanskje er en del av den nye "franchisen" til Id?

Jeg tror nok det er en del av det. Vi får nok se mye av dette i det spillet. Det tar rett og slett for lang tid til å lage alt dette til at de bare bruker det til å vise fram teknologien.

 

Jeg husker det meste vi så da Unreal Engine 3 ble presentert, var assets fra Gears of War.

 

 

Teknologien virket meget bra. Realtime editing, og megatextures på alt. Høres bra ut :thumbup:

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...