Gå til innhold

Her er Telenors gratis-abonnement


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg syns at alle som har noe annet enn Nutel Killbill, IPEA eller One Call, er ganske trege hue! De tre abbonementene jeg ramset opp, er de tre billigste i hele Norge. Hvorfor ikke Netcom eller Telenor kan konkurrere mot de tre er et mysterium!

Jeg selv har One Call.

Lenke til kommentar
Jeg syns at alle som har noe annet enn Nutel Killbill, IPEA eller One Call, er ganske trege hue! De tre abbonementene jeg ramset opp, er de tre billigste i hele Norge. Hvorfor ikke Netcom eller Telenor kan konkurrere mot de tre er et mysterium!

Jeg selv har One Call.

8839849[/snapback]

Alle vil ikke ha noen av dem fordi de tre (og andre billige) ikke har tilleggstjenester som Fri Internett eller Tvilling/Trilling-SIM. Alt er ikke penger, funksjonalitet er også viktig (for noen av oss). ;)

Lenke til kommentar
Alle vil ikke ha noen av dem fordi de tre (og andre billige) ikke har tilleggstjenester som Fri Internett eller Tvilling/Trilling-SIM. Alt er ikke penger, funksjonalitet er også viktig (for noen av oss). 

 

Helt enig! Betaler gjerne 0,54 per minutt som nå for å f.eks kunne få nytt sim-kort med en gang hvis jeg skulle miste det, i stedenfor å måtte vente på posten(!).

Lenke til kommentar

Jeg er veldig fornøyd med one call, nå øker de gratis ringemin til 120 og gratis sms til 90 fra og med 1 juni. (tolv dager siden) dvs at juli måned vil regningen bli på noen skarve kroner, fra active talks 500... Elsker one call!

 

Tror faktisk jeg har vanskeligheter med å ringe så mye som to timer iløpet av en måned også... :hmm:

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med one call, nå øker de gratis ringemin til 120 og gratis sms til 90 fra og med 1 juni. (tolv dager siden) dvs at juli måned vil regningen bli på noen skarve kroner, fra active talks 500... Elsker one call!

 

Tror faktisk jeg har vanskeligheter med å ringe så mye som to timer iløpet av en måned også...  :hmm:

8845977[/snapback]

 

 

og hva tilsvarer 120 minutter. om du har de billigste abo fra tele2.

0,49 * 120 = 58,8 kr gratis. uten startavigft så klart. når man da begynner å betale for samtalene stiger jo ringeprisen en hel del. så for de som bruker tlf mer enn gjennomsnittlig vil det jo ganske fort ikke være så lønnsomt..

 

men det er vel bare å vente til enten IPEA eller OneCall sprekker

 

:)

 

men konkurransen er jo nydelig. For det gjør jo at de store operatørene også setter ned prisene

Lenke til kommentar
Jeg er veldig fornøyd med one call, nå øker de gratis ringemin til 120 og gratis sms til 90 fra og med 1 juni. (tolv dager siden) dvs at juli måned vil regningen bli på noen skarve kroner, fra active talks 500... Elsker one call!

 

Tror faktisk jeg har vanskeligheter med å ringe så mye som to timer iløpet av en måned også...  :hmm:

8845977[/snapback]

 

 

og hva tilsvarer 120 minutter. om du har de billigste abo fra tele2.

0,49 * 120 = 58,8 kr gratis. uten startavigft så klart. når man da begynner å betale for samtalene stiger jo ringeprisen en hel del. så for de som bruker tlf mer enn gjennomsnittlig vil det jo ganske fort ikke være så lønnsomt..

 

men det er vel bare å vente til enten IPEA eller OneCall sprekker

 

:)

 

men konkurransen er jo nydelig. For det gjør jo at de store operatørene også setter ned prisene

8857320[/snapback]

 

Onecall har jo ingen oppstartavgift før 120min, og prisen etter 120min er heller ikke avskrekkende. FOr min del håper jeg onecall holder ut, jeg er meget fornøyd med mitt onecall abb.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...
×
×
  • Opprett ny...