Gå til innhold

Ad-Aware 2007 sluppet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At de kommer med forbedret hastighet og sånn er jo greit det. Men noe jeg savner med slike AntiSpyware programvare er at de gir ennå bedre informasjon om det du er infisert med på PC'en din. Håper de også har forbedret seg ytterligere på det området, eller ikke glemmer å forbedre seg på dette også. Det er jo dette kriteriet brukeren baserer seg på, når han/hun velger å beholde spyware'n sin fordi de ikke klarer seg uten det spyware-infiserte programmet. Det er da viktig å vite alvorlighetsgraden på det PC'en din er infisert med.

Endret av G
Lenke til kommentar
Det er ikke mulig å ha denne på Vista i det hele tatt hittil?

8810953[/snapback]

Det var jo en merkelig utvikling syns jeg ettersom den gamle versjonen kjører fint på Vista... Men det betyr kanskje at det er større endringer enn det som fremkommer i artikkelen?

 

Uansett, jeg hadde ingen problemer med å oppdatere til 2007 på min Vista, og jeg har så langt, det lille jeg har prøvd ikke opplevd noe problemer så det fungerer tilsynelatende også under Vista. Men det kan kanskje tenkes at den ikke scanner de "rette" steder, eller kan komme med feilaktige resultater eller noe sånt i Vista¨, hva vet vel jeg?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082

Jeg har Vista og maskinen henger sett midt i en scan. Tenkte jeg bare skulle skjekke hvordan den kjørte her.

 

Dog så har jeg hørt at de oppdaget en feil under beta testingen noe som gjor at det kan være problemet å kjøre Ad-Aware 2007 på Vista.

Lenke til kommentar

Syntes det var dårlig at ikke jeg får beskjed om sånt gjennom det gamle ad-aware, før når en ny versjon kom så spurte alltid programet om ikke jeg ville laste ned det. Tenk om ikke jeg hadde lest på hardware.no da, da hadde jeg ikke fått vite om dette og sittet med den gamle versjonen i hvem vet hvor lang tid.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082
Syntes det var dårlig at ikke jeg får beskjed om sånt gjennom det gamle ad-aware, før når en ny versjon kom så spurte alltid programet om ikke jeg ville laste ned det. Tenk om ikke jeg hadde lest på hardware.no da, da hadde jeg ikke fått vite om dette og sittet med den gamle versjonen i hvem vet hvor lang tid.

8813553[/snapback]

 

Når du laster ned oppdateringer til din gmale versjon, så står det jo helt nederst noe som heter Nyheter. Der har det stått både når betaene var tilgjengelig og når det endelige produktene ble sluppet.

Lenke til kommentar
Syntes det var dårlig at ikke jeg får beskjed om sånt gjennom det gamle ad-aware, før når en ny versjon kom så spurte alltid programet om ikke jeg ville laste ned det. Tenk om ikke jeg hadde lest på hardware.no da, da hadde jeg ikke fått vite om dette og sittet med den gamle versjonen i hvem vet hvor lang tid.

8813553[/snapback]

 

Når du laster ned oppdateringer til din gmale versjon, så står det jo helt nederst noe som heter Nyheter. Der har det stått både når betaene var tilgjengelig og når det endelige produktene ble sluppet.

8813737[/snapback]

 

Ja så det nå, har sett det før også husker jeg men det sto ingenting om den nye versjonen, bare et tilbud om jeg ville opgradere til pro.

Lenke til kommentar
Hm, eg får berre "Fatal Error, Installation ended prematurly because of an error" når eg prøve å instalere det på mi XP maskin. Nokon anna som har støtt på det problemet?

8812237[/snapback]

 

Jeg fikk sammeproblem med min bærbare maskin. Den stasjonnære gikk det smertefritt med!

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...