Gå til innhold

Detaljer om FIFA 08 (PS3/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over at de ikke klarer å lage et Fifa spill som ser bra ut på PC? I forhold til Xbox360 versionen er jo Fifa 07 direkte primitivt visuelt sett... Jeg ser på screenshots'ene av Fifa 08 til Xbox360 og sikler, men vet at når det da kommer til PC sitter jeg med en utgave som ser kliss lik ut Fifa 07\06\05.. :/. Er vel det eneste spillet jeg har vært borti som har vist såpass vanvittig forskjell i grafikk mellom PC og konsoll (til konsollens favør)

 

Se vedleggene for sammenlikning av Fifa 07 på Xbox360 og PC.. er jo en helt annen grafikkmotor ser det ut som..

 

PC

post-29220-1181135859_thumb.jpg

 

Xbox 360

post-29220-1181135877_thumb.jpg

Endret av Earth657
Lenke til kommentar
Er det bare jeg som irriterer meg grenseløst over at de ikke klarer å lage et Fifa spill som ser bra ut på PC? I forhold til Xbox360 versionen er jo Fifa 07 direkte primitivt visuelt sett... Jeg ser på screenshots'ene av Fifa 08 til Xbox360 og sikler, men vet at når det da kommer til PC sitter jeg med en utgave som ser kliss lik ut Fifa 07\06\05.. :/. Er vel det eneste spillet jeg har vært borti som har vist såpass vanvittig forskjell i grafikk mellom PC og konsoll (til konsollens favør)

 

Se vedleggene for sammenlikning av Fifa 07 på Xbox360 og PC.. er jo en helt annen grafikkmotor ser det ut som..

 

PC

post-29220-1181135859_thumb.jpg

 

Xbox 360

post-29220-1181135877_thumb.jpg

8796607[/snapback]

 

Der kan du umulig ha alle options på max eller et bra gfx kort, for det ser mye bedre ut på maskina mi.

 

Finnes ikke firkantede kanter på fingre, farger som er smøret ut og blandet eller noe lignende det bildet over viser til.

Endret av kinag
Lenke til kommentar

Player Manager, ja! Det var tider!! Det var en veldig fin artikkel på gamer.no om Amiga, og det var med et varmt hjerte jeg leste den. Og Player Manager.... Det var tider! Jeg husker at vi tok lagene vi hadde trent opp og spilte mot kompiser på Kick Off 2. Det var spillbarhet fra øverste hylle.

 

Og jeg blir blank i øynene når jeg hører noen snakke om Cinemaware!

Lenke til kommentar
Ikke vanlig xbox?

8797957[/snapback]

Det ser ikke ut til at det kommer flere spill til originale Xbox. Dessverre.

8798166[/snapback]

 

En smule skuffende det der. Grafikken på Xbox er jo ikke så dårlig. Og det lages jo fortsatt spill til PS2. :(

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Ikke vanlig xbox?

8797957[/snapback]

Det ser ikke ut til at det kommer flere spill til originale Xbox. Dessverre.

8798166[/snapback]

 

En smule skuffende det der. Grafikken på Xbox er jo ikke så dårlig. Og det lages jo fortsatt spill til PS2. :(

8800056[/snapback]

 

Det er fordi Ps2 er en god del mere populær enn Xbox. Ps2 selger jo som rakker'n enda, og tviler på at Xbox selger så mye nå om dagen. Ps2 har singstar, guitar hero, buzz , og all den driten der :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...