Gå til innhold

Bruce Willis i Die Hard 5?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

The McClaneminator hadde vært noe ja :wee:

 

Die Hard får jo knalltøff konkuranse. Transformers er flyttett et par dager og vil spise enda mer av uken til Die Hard. Men jeg tror nok uansett filmen vil gjøre kassasuksess, med mindre den blir slaktet av anmeldere og "word of mouth".

 

Jeg gleder meg nå, på tross av den skuffende traileren.

Lenke til kommentar

Jeg har ingen store forvetninger til Die Hard 4.

 

Den første og tredje filmen ble regissert av John McTiernan. Som forøvrig var geniale filmer. Die Hard 2 var skuffende. Fjerde filmen er regissert av Len Wiseman som står bak "super" filmer som: Underworld 1 og 2.

 

Traileren til den nye filmen virket utrolig klisje aktig. En slem hacker med en ondsinnet plan. Masse action (ikke nødvendigvis dårlig), en drittunge ved navn Justin Long som skriker og bæser hver gang McClane gjør noe tøft og oppi det hele blir datteren kidnappet. Supert! :nei:

Så er jo ikke dette en "dyp" tenke film heller, sit back, relax and enjoy.

 

Btw, det er mange som nevner på imdb forumet at det kan hende den blir rated pg13. Altså ingen hard banning eller skikkelige blodsprut. Die Hard 3 var Rated R, men er bare rykter... trur ikke det er "confirmed" enda.

 

 

Uansett; John McClane er tilbake... Yippee-Ki-Yay, Motherf....r

Lenke til kommentar

AICN kommentere PG13 :D

 

 

As a measure of caution, I am asking all movie writers to pull a nerd-Hans-Grueber and hold the title hostage. Do not use the word "HARD" on the title until we have been given proof of a hard rating. As long as there is a chance of a dishonorable PG-13, please only refer to this one as DIE SOFT, DIE LIMP, DIE WEAK, DIE FEEBLE, DIE FRAGILE, DIE COMPROMISED, DIE IN A PUDDLE OF YOUR OWN URINE AFRAID OF FACING THE CONSEQUENCES OF BEING A MAN, etc. I personally will follow this rule and I hope my colleagues will as well.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

hadde store forventinger til jeg så traileren som fikk meg til å tro det var true lies 2 som kom og ikke die hard 4.

 

så kom dette med PG-13

 

nei jeg er meget redd for at dette ikke blir bra, heldgvis ser det ut til at John rambo blir en ekte action film for gutter/menn.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...