Gå til innhold

- Kundene har ikke peil


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Typisk en overskrift som får meg til å hate pressen, og er et godt eksempel på hvorfor jeg aldri kommer til å komme med uttalelser til en journalist i mitt liv. Overskriften gir et totalt forvridd virkelighetsbilde i forhold til hva Telenor trolig prøvde å kommunisere - de er ikke komplett imbesiler heller, som mener at kunder generelt er dumme slik det fremstilles her. Å spre et budskap som skaper et slikt forvrengt bilde er regelrett patetisk - og bortkasting av lesernes tid. Skjerpings.

Lenke til kommentar

Er tilbøyelig til å være enig med posteren over her.

 

Slik artikkelen er lagt opp høres det ut som om Netcom og Telenor sier at kunder er noen dumme vesener som ikke skjønner det kvidder av ny teknologi. Jeg tipper at begge de to som har uttalt seg sitter og gremmer seg over journalistens manglende evne til å videreformidle det de har sagt...

 

Når det så gjelder teknologien til ICE så er jeg enig med Telenor; det fungerer veldig bra så lenge du er alene på en sektor, men så snart det kommer flere til så er man tilbake i steinalderen. Bruker selv Netcom Connect i stedet. Noe dårligere dekning, men stort sett brukanes til det det skal brukes til.

 

-KJ

Endret av jevel
Lenke til kommentar
Hun mener at det størete problemet med å få kunder ikke er mangel på dekning og kapasitet, men heller at mange norske mobilbrukere ikke aner hva de skal bruke tjenestene til og hvordan de skal bruke de.

 

Noe som sikkert stemmer 100%

 

Selv bruker jeg bare mobilen til å ringe med og til å sende meldinger, de andre funksjonene har jeg ikke brydd meg om, sannsynligvis hører jeg til flertallet.

 

 

Flertallet av de som kjøper pc aner jo heller ikke alle muligheten og alt en pc kan brukes til.

 

Tror ikke de mente å si at kundene var idioter, men at de ser at de må satse på å opplyse kundene om hva de kan bruke tjenestene til.

Lenke til kommentar
Litt rart de ikke kritiserer det største ankepunktet med ICE, nemlig at kapasiteten er så dårlig at de må ha MB-avgrensning pr måned for kundene. Både telenor og netcom har jo fri nedlasting, noe som gjør at jeg ikke kunne vurdert ICE engang med mindre de fjerner denne begrensningen.

8770095[/snapback]

 

nelastnings grensen bled fjernet i vinter da

Lenke til kommentar
Litt rart de ikke kritiserer det største ankepunktet med ICE, nemlig at kapasiteten er så dårlig at de må ha MB-avgrensning pr måned for kundene. Både telenor og netcom har jo fri nedlasting, noe som gjør at jeg ikke kunne vurdert ICE engang med mindre de fjerner denne begrensningen.

8770095[/snapback]

 

nelastnings grensen bled fjernet i vinter da

8778338[/snapback]

Hvor står det? På sin egen spørreside sier de jo at det er en grense på 1 gb, om du bruker mer kan du bli fakturert eller utestengt. Får ikke linket til den da jeg sitter på jobben og ikke kan legge inn adobe flash her.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...