Gå til innhold

TEST: Corsair Flash Survivor GT


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Corsair Voyager. USB pluggen sitter ikke skikkelig fast Der er den festet til den myke gummien som omslutter hele pinnnen. MEGET lett å løsne/ødelegge.

8750750[/snapback]

 

Har den selv, har aldri vært noe som helst forsiktig med den, og ei heller aldri hatt noen problemer. Mulig jeg har hatt flaks da, men jeg vil allikevel våge å påstå at ødeleggelse er et ikkeproblem for slike minnepinner.

 

AtW

Lenke til kommentar
Er det noen som faktisk har ødelagt en minnepinne skikkelig? Lokk og periferi-deler har jeg fått til, men har aldri vært i nærheten å ødelegge selve minnepinnen.

8750608[/snapback]

Var akkurat det jeg satt å tenkte på. Hva er det med denne hypen rundt "udødelige" minnepinner? Er det virkelig et problem? Eneste problemet jeg forstår er minnepinner som forsvinner - hjelper denne mot det?

Lenke til kommentar
Er det noen som faktisk har ødelagt en minnepinne skikkelig? Lokk og periferi-deler har jeg fått til, men har aldri vært i nærheten å ødelegge selve minnepinnen.

8750608[/snapback]

Var akkurat det jeg satt å tenkte på. Hva er det med denne hypen rundt "udødelige" minnepinner? Er det virkelig et problem? Eneste problemet jeg forstår er minnepinner som forsvinner - hjelper denne mot det?

8750783[/snapback]

ja, det her størrelsen kommer inn

Lenke til kommentar
Er det noen som faktisk har ødelagt en minnepinne skikkelig? Lokk og periferi-deler har jeg fått til, men har aldri vært i nærheten å ødelegge selve minnepinnen.

 

AtW

8750608[/snapback]

Min sluttet plutslig og virke...følte derfor og se hva som var inni så jeg åpna dekslet, rev av en del og lot en venn av meg kødde med den andre delen... :innocent:

Lenke til kommentar
Hadde den hatt GPS-sender skulle jeg investert. Sliter heller ikke med at pinnene blir ødelagte, men at de fordufter. Hadde de sendt ut signaler så jeg kunne finne dem igjen hadde jeg vært overhappy  :cool:

8754084[/snapback]

 

En venn av meg fikk en slik peilesender (forsvars versjon?). Han klarte faktisk å få den under gummien ved å utvide den litt. Problemet var bare det at den kun hadde noen ukers batteri levetid så da han mistet den var batteriet flat :!:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234

Det største problemet med flashdrives er vel toppen/korken. De forsvinner alltid! Ja til gummihetter man kan vippe av og på! Hvorfor ser vi ikke flere av de?!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...