Gå til innhold

Apple TV skal oppgraderes


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes faktisk konseptet er greit nok. Har selv jobbet litt met bittorrent protokollen og identifisert en rekke teknikker som vil gjøre torrent kapabel til å streame live TV sendinger. Kravet er imidlertid at mottakerne har noe kapasitet i form av prosessering av nettverkstrafikk og noe lagringskapasitet. En slik boks som denne kunne fint vært en klient, men det kan jo forsåvidt en vanlig PC også.

Lenke til kommentar

Egentlig eneste systemet som virker..

Flere har jo prøvd å lage en slik maskin før. d-link og en del andre.

Disse har vært sånn på halv veien god. ustabile, sære på formater, dyre, dårlig programvare. dårlig bruker grensesnitt..

 

Apple TV er egentlig den beste på markede. pr dags dato.

Eneste som er dårlig med den egentlig er at den er litt sær på formater( fikses dog lett med et lite program fra nettet) og at iTunes store ikke selger filmer i norge enda..

Lenke til kommentar
Synd at de ser ut til å satse på den i mitt syn meningsløse boksen Apple TV, og dermed droppe Mac Mini som virkelig kunne vært intressant etter en oppgradering.

8748526[/snapback]

 

Fakta? Dropper de mac mini? Da blir jeg skuffa, den er jo kul. Denne TV-boksen er jo bare primitiv kontra en "ordentlig PC".

 

AtW

Lenke til kommentar

faen. kjøpte appletv på mandag også får jeg denne nyheten i fleisen.

bestilte riktignok en 80gb harddisk med divxstøtte på ebay, men apple sperrer de med sin nyeste update.

 

 

kjøpte appletven på eplehuset, er det mulighet for å returnere den? hva er mine rettigheter i denne saken?

Lenke til kommentar
faen. kjøpte appletv på mandag også får jeg denne nyheten i fleisen.

bestilte riktignok en 80gb harddisk med divxstøtte på ebay, men apple sperrer de med sin nyeste update.

 

 

kjøpte appletven på eplehuset, er det mulighet for å returnere den? hva er mine rettigheter i denne saken?

8751705[/snapback]

Angreretten er en fin ting om du har kjøpt via nettbutikk. Om du har bestilt i butikk og ikke har mottatt varen kan du avbestille. I verste fall må du betale et lite vederlag for tap som er påført selger.
Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Jeg kjøpte AppleTV for en liten måned siden. Var så dum at jeg oppgraderte firmware på den første dag. Åpnet den noen dager senere for å legge inn OSX og divx/xvid-støtte, noe som ikke fungerte med min firmware. Nedgraderte firmware og prøvde igjen - uten hell. SSH ville aldri godta tilkoblinger fra andre maskiner.

 

Nå sitter jeg med en youtube-maskin til 2500.. Sweet.

 

Modzona skrev:

"Eneste som er dårlig med den egentlig er at den er litt sær på formater(fikses dog lett med et lite program fra nettet) og at iTunes store ikke selger filmer i norge enda".

 

Hvilket lite program fra nettet? Jeg har lett og lett...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...