Gå til innhold

Spillet damene vil elske (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Urk, jeg blir matt hver gang utviklere skryter av at nå har de laget et spill for damer. Det finnes mange eventyrspill med kvinnelig hovedfigur og sjangeren er faktisk veldig populær blant kvinner.

 

Enkle og intuitive kontroller? Tror de kvinner er idioter? Eventyrspill er ikke akkurat kjent for å overlesse spilleren med intrikat gui og vanskelige kontroller.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Er kanskje litt pirkete, men du har noen små skrive feil litt her og der, hehe  :innocent:

8750798[/snapback]

 

Hvis man skal pirke på andres skrivefeil bør man skrive ting rett selv

8751082[/snapback]

Hehe, Hadde jeg skrevet innlegget hadde du sett skrivefeil for minst hvert tredje ord.

Spesielt når Stavanger dialekten tar litt overhånd. Men nok om det ^_^

Lenke til kommentar
Urk, jeg blir matt hver gang utviklere skryter av at nå har de laget et spill for damer. Det finnes mange eventyrspill med kvinnelig hovedfigur og sjangeren er faktisk veldig populær blant kvinner.

 

Enkle og intuitive kontroller? Tror de kvinner er idioter? Eventyrspill er ikke akkurat kjent for å overlesse spilleren med intrikat gui og vanskelige kontroller.

 

:roll:

8750899[/snapback]

 

Dette blir like stakkarslig som da hw.no annonserte søstersiden "kvinneguiden". Der har man slengt ut masse sex-saker, horoskop og alle jente-fordoms-tingene man kunne tenke på. Det beviser bare at det sitter noen fjotter av menn der og tror at kvinners interesser kan kokes ned til enkle formler. Kvinner kan da ha like stor nytte av de andre sidene i nettverket som det menn kan ha... men likevel lager man artikler og til og med søstersider der man peker til at "dette er noe som passer til jentene". Jeg blir flau som mann... og jeg regner med at kvinner blir mer irriterte enn meg...

Lenke til kommentar

Det spillet hørtes virkelig ut som no crappy greier.

Hvorfor kan ikke spillutviklere og -produsenter skjønne at spill ikke må være for enten han eller hun, men at de faktisk kan like det samma?

Og hvorfor er alle spillene mekka for jenter noe søstera mi på seks kunne finni morsomt (i kanskje ei uke)?

 

Såkalte jentespill vil nok ikke lokke flere jenter inn i spillverdenen. Sånne spill vil nok ikke lokke noen inn i spillverdenen :p

Lenke til kommentar
Hva med å få kvinner til å lage spill for kvinner? Det finnes sikkert kvinnfolk der ute som har kunskapene til dette.

8754937[/snapback]

 

Ja da hadde jo vore kjempe :)

Så får dei noko noko dei og likar..

Dama mi likar nå Sims så om detta er noko liknande er da nok sikkert brukbart.. For sjå kva dei seier når det kjem ut ;)

Lenke til kommentar
Det spillet hørtes virkelig ut som no crappy greier.

Hvorfor kan ikke spillutviklere og -produsenter skjønne at spill ikke må være for enten han eller hun, men at de faktisk kan like det samma?

Og hvorfor er alle spillene mekka for jenter noe søstera mi på seks kunne finni morsomt (i kanskje ei uke)?

 

Såkalte jentespill vil nok ikke lokke flere jenter inn i spillverdenen. Sånne spill vil nok ikke lokke noen inn i spillverdenen :p

8754528[/snapback]

 

 

Ja dei klarar ikkje sitte lengre en mest ei veka dei før dei blir lei spel :p

Trur MSN er meir eit "spel" dei kan sitta år og dagar med :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...