Gå til innhold

Sniktitt på Halo 3 (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har aldri forstått meg på Halo-entusiasmen ettersom jeg har kunnet nyte kvalitetsspill på PC i mange år. Men x antall millioner konsolleiere kan vel ikke ta feil...

8730364[/snapback]

 

Jeg må innrømme jeg tenker litt det samme, Halo-serien har hittil framstått som relativt middelmådig for meg. Hverken spesielt bra eller spesielt dårlig.

 

AtW

Lenke til kommentar

Er bra noen kommer inn i en Halo 3 tråd bare for å snakke OT :roll:

 

Gleder meg til Halo 3, likte 1'ern og 2'ern. Syns grafikken er fin og gameplayet bra. Og med gode muligheter til å stenge ute hylende snørrunger blir nok multiplayer betydelig bedre :p

 

Og, ser at mange klager over grafikk, men da er jeg kanskje så heldig at jeg får spille med folk som bryr seg om å ha det moro istedefor å telle polygoner og slenge fram alskens fremmed ord.

Lenke til kommentar
Er bra noen kommer inn i en Halo 3 tråd bare for å snakke OT  :roll:

 

Gleder meg til Halo 3, likte 1'ern og 2'ern. Syns grafikken er fin og gameplayet bra. Og med gode muligheter til å stenge ute hylende snørrunger blir nok multiplayer betydelig bedre :p

 

Og, ser at mange klager over grafikk, men da er jeg kanskje så heldig at jeg får spille med folk som bryr seg om å ha det moro istedefor å telle polygoner og slenge fram alskens fremmed ord.

8732450[/snapback]

 

OT, er det noen som snakker OT? Eller er det slik at man må være kjempeentuasiastisk ovenfor tittelen for å være On topic?

 

AtW

Lenke til kommentar
Dei fleste våpena i spelet vil du kjenne igjen frå før, men det er likevel ei solid rekke med nye verkty for å rive armar og bein frå kvarandre. Ei av dei store nyheitene er at du no kan ha med deg tre typar granatar. Den nye granattypen er eit piggete beist frå brutane som blei introduserte i Halo 2. Om du kastar denne granaten vil den sende piggar i alle kantar, noko som er veldig dødbringande.

 

Bare 3 jeg trodde det var flere ? MYE flere :hmm:

de glemmer trip mine og sjold granatt :thumbdown:

 

Edit:

Vil gjerne ha noen komentarer :tease:

Endret av head_hunter
Lenke til kommentar

head_hunter, det tells vel ikke som granater siden man ikke bruker granat knapp, man kan ikke bære to osv osv ;) Men av de nye, duppedittene er det jo sjold, drain, heis og mine. Ganske morsomt syns jeg.

 

serf, lyst å begrunne? Og hvordan "etter det"? det er jo kun halo 2 som er ute "etter det".

Lenke til kommentar
Få spill har like oversiktelig grafikk som Halo 3. Mesterdesign. Og ja, spillet er utrolig gøyt =) Ser frem til September!

8731510[/snapback]

 

 

space invaders er også oversiktlig.

 

 

Detaljene i Halo 3 skuffa.

8731836[/snapback]

 

 

Takk gud for at de utelater detaljer i multiplayer. Hadde ødelagt for min del i så fall. Banedesign, behagelige farger, og det at du ikke tar feil av en motstander og en potteplante - er det som er viktig for meg :)

Endret av MegaB
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...