Gå til innhold

Jack Sparrow på nett i sommer (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det bare jeg som synes det virker som om absolutt alt skal gjøres om til MMO-spill? Age of Conan f.eks., LOTRO, nettet flommer over av gratis (både gode og ræva) MMORPGs, og nå Pirates of The Caribbean. Snart blir det vel Terminator Online, Rambo Online, The Sims MMO- helvete heller, hvorfor ikke Supera Mario online, der hundretusenvis av små Marioer løper rundt og leter etter prinsessen. Og Spider Man, selvfølgelig.

 

Begynner ikke markedet å bli mettet snart?

Lenke til kommentar
Ser utrolig 1998 ut dette da! :wow: DirectX 7.0 all over! :D

8729566[/snapback]

Det er en MMO, sjeldent grafikken er prioritert for å få med seg en større brukerbase.

 

Er det bare jeg som synes det virker som om absolutt alt skal gjøres om til MMO-spill? Age of Conan f.eks., LOTRO, nettet flommer over av gratis (både gode og ræva) MMORPGs, og nå Pirates of The Caribbean. Snart blir det vel Terminator Online, Rambo Online, The Sims MMO- helvete heller, hvorfor ikke Supera Mario online, der hundretusenvis av små Marioer løper rundt og leter etter prinsessen. Og Spider Man, selvfølgelig.

 

Begynner ikke markedet å bli mettet snart?

8729599[/snapback]

Det er trenden nå kan man vel si. Dessuten er det her pengene virkelig ligger. Markedet er langt i fra mettet, dette markedet er så vidt berørt. MMO vil mest sannsynlig eksplodere i vekst i årene som kommer.

Lenke til kommentar
Er det bare jeg som synes det virker som om absolutt alt skal gjøres om til MMO-spill? Age of Conan f.eks., LOTRO, nettet flommer over av gratis (både gode og ræva) MMORPGs, og nå Pirates of The Caribbean. Snart blir det vel Terminator Online, Rambo Online, The Sims MMO- helvete heller, hvorfor ikke Supera Mario online, der hundretusenvis av små Marioer løper rundt og leter etter prinsessen. Og Spider Man, selvfølgelig.

 

Begynner ikke markedet å bli mettet snart?

8729599[/snapback]

 

har kommet: http://www.ea.com/official/thesims/thesims...s/nai/index.jsp

Lenke til kommentar
Ser utrolig 1998 ut dette da! :wow: DirectX 7.0 all over! :D

8729566[/snapback]

Det er en MMO, sjeldent grafikken er prioritert for å få med seg en større brukerbase.

 

Jasså? Hva med Conan? LOTR Online? Tror grafikken har en god del å si uansett, ihvertfall for å rekruttere folk til spillet. Med dårlig grafikk som dette her, tror jeg de fleste skygger unna. Og da blir det neppe noen større brukerbase. ;)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...