Gå til innhold

Demo av Colin McRae: DiRT (PC/X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-105082
Er på 56% på nedlastningen :) Gleder meg :wee:

8688929[/snapback]

 

Når startet du nedlastingen?

 

Jeg ligger på 100-130 kB/s - torrent eller ikke. Tror aldri jeg har fått større fart :dontgetit:

 

Edit: Kan godt være du holder på med Xbox versjonen :)

Endret av medlem-105082
Lenke til kommentar

Post #15

 

 

Bruker

Registrert: 04/10-2005

Innlegg: 68

 

Advarselnivå: (0%)

 

Dette blir garantert mitt nye favoritt spill til xbox360,knuser forza og pgr3 ned i støvlene både når det gjelder grafikk og kjørefølelse.Herlig grafikk og fartsfølelse spesielt fra dashboard view som man er avhengig av på bilspill etter min mening.Eneste - er at det hakket litt men regner med at det er ordnet opp i fullversion.Bare tanken på dette spillet med ratt gjør meg svimmel.Nå kan det jo hende at forza blir endel bedre enn demoen da men jeg er ihvertfall ikke i tvil om min favoritt.

 

Dette innlegget har blitt redigert av eddie1: i dag, 14:27

Lenke til kommentar

kjørte i 1024x768 og alt på minimum, hadde 15-20fps, er visst litt krevende. Virket som det er noe HDR eller bloom som står på som default, men fant ikke noe instilling til det i spillet, får man slått av dette burde det gå ganske greit.

 

morro, men vanskelig å styre med lav fps (kjører med G25)

post-53135-1180011496_thumb.jpg

 

Edit: glemte å si at fps'en var målt når jeg kjørte med bumpercam, den sank mye med de andre alternativene

Endret av Smeltelim
Lenke til kommentar
Er på 56% på nedlastningen :) Gleder meg :wee:

8688929[/snapback]

 

Når startet du nedlastingen?

 

Jeg ligger på 100-130 kB/s - torrent eller ikke. Tror aldri jeg har fått større fart :dontgetit:

 

Edit: Kan godt være du holder på med Xbox versjonen :)

8688947[/snapback]

Er Xbox versjonen jeg holder på å laste ned ja :) Har ganske rask linje, men dette tar laaang tid. Er bare på 90% :p

Lenke til kommentar

Tror jeg kommer til å avbestille min kopi av spillet (X360). Med ratt og pedaler ble jeg bare sittende og ratte fram og tilbake hele tiden, fikk liksom aldri noe flyt i kjøringen. Må si jeg ble skuffet. Noen andre som har prøvd Xbox versjonen med ratt?

Lenke til kommentar

spilt pc demo'en en stund nå, og har et ok førsteinntrykk.

 

Dvs, jeg liker ikke buggy, men den vanlige var bra, men gjør meg litt skeptisk til de andre modusene man får med, lurer også på hvor stor del av spillet som er andre ting enn vanlig rally.

Lenke til kommentar
Hva slags kopibeskyttelse er det på demoen? (Har ikke prøvd de siste McRae-spillene ettersom jeg nekter Starforce og tilsvarende skit adgang til boksen min)

8689675[/snapback]

 

Hvorfor skulle en demo ha kopibeskyttelse?

8690146[/snapback]

Svært mange (alle?) demoer har kopibeskyttelse for å unngå at crackere bruker ubeskyttet kode (fra demoen) som utgangspunkt for å knekke originalspillet.

Endret av klute
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...